12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 20., vasárnap

Ballagás és miegyebek

Szombat volt és Annek a ballagása Zuztam is átcsabára gyuchameg kira kint vártak és mentünk a csarnokba viágot venni :)azután go ancsa még otthon volt:D igy odaadtam a csokit neki :D
majd átmentünk  a suliba ottkicsit szaráá untuk magunkat  a ballagés közbe de nah...
elöször csodálkoztam is h nemszolt be senki végülis1 ember beszolt-.-
hrohadjon le  a nyakam.xD én megviszaneki de hát ezmost annyira lényegtelen csak azért 1 ballagáson nem rajtam kéne lovagolni na de mind1 leszarom.
aztán vége volt és mentünk enni :)
ott kibaszott jovolt a légkör megmindenn ittunk fütyit is:D aztán 9körül végezztünk a szakadó esöbe irány ancsamici:Delkészültünk és kikültdünk gyuchát piáért és behozott 2 fiatal most érettségizett emberkét a párt:)
és velük ittunk:D aranyosak voltak nagyon:) aztán megjöttem annékhez Benőékis.:D
bezsélgettünk ittunk srb.
aztán mentünk át narancsba és találkoztunk útközbe dzsekkékkel meg bundiékkal aztán go le hát ott ien szar koncertek voltak nemvolt vmi nagyszám.
mi benőékkel kimentünk inni annék még maradtak viszafele jöttek már annéjk is benőék még lemetnek mimeg kint maradtunk:D
gyucha részegen:fuckpolicee kukukukuravaanyádXDDDDD szakadtunk meg kotont huztunk a fejére meg ienekXD
nagyvolt^^aztán go haza.. aludni'
hátigen"óóócsd má le"hátezis csak én lehettemxD
kira meg ancsa elvoltakXD gyuchán szakadtak...érdkes kis hajnalvotl:P:D
(mármint számukra)
kis marokmarcsisok:PXD

<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése