12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 15., kedd

hazugságok,pletykák,rosszindulatok

Elegem van az ien emeberböl akik a másilkban csak a rosz lehetöségeket látják
ti élvezitek azt h kereszbe tetetk nekem?!
melyik rohadt nyomoérk hazudta azt h megcsaltam kennyt?
most legyen nagy pofátok ugassátok a pofámba ha meritek?
miatttatok 3 percre nem lehettek bolodg rohadékok....::@
szétbaszom annaka  nyavajás szarnak a fejét havégre megtudom kiaz-.-
nem tudlak téged se megérte kenny h NEM CSALTALAK MEG!!!!!!!!
mért nem hiszel nekem ?
akárkit megkérdezhetsz a barátaim közül akikkel voltam senkivel nemvoltam és ahogy elmondtam megöleltem és megcsokoltam"
senkivel nemvotl még sak hasonló sem egyedül Annel öllegettük egymást de ö  a legjobb barátnöm..
komolyan nemértem h miért kell hazudni? miért kell pletykálni marhaságokat?
midnekiböl a rosszindulat sugárzik
ha nekedi is 1 kibaszott szar elcseszett életed van sajnálom.. és avval akarsz jobbat h szétvbazsod h 1 joét?
hát rossz helyen keresed mert sose volt jó.
elegem van rohadjon meg az összes ien kis nyomoérk gedve fogjátok már fel h nem csaltam  meg!!!!!!!!!!mi okom lenne nem elmondai?
nemfélek én töle és akövetkezményektöl
N-E-M CS-A-L.-T-A-L-A-K M-E-G-K-E-N-N-Y
:s mrt másnak hiszel mért nem nekem?!
met szart se értem.. azért

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése