12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. június 17., csütörtök

Ivászat..stb

Tegnap elött hívott Ann be csabára de én ink itthonnbaszkódtam..semmi kevdem nemvolt mennni sehova de végülis mégis scak mentem:D
ottvolt márk nita gyucha kira aztán jött még Benő mazán vivi és győző meg bányai heni.D
szal mentem elmentünk szokássos helyre inni jol bekiurt midnekixD kibaszott nagy este volt nagyon tetsztt:)
aztán volt egykis cinkelés.. ink nem említenék rá smmit h mivolt  és miért..lényegeteln
aztán hazamnetünk szegény nituska anynira bebaszott szegénykémXD
kva nagyvolt.D
1 kétszemélyes ágyon aludtunk 6anXD kva nagyvolt aludni ugyasn nemaldutunk max 1 órát de jokis vicces este volt:D
aztán másnap felkeltünk midnen.
és bementünk ancsa apujához a korházba mert motorbalesetet szenvedett és eltörtte a lábát és megmütöttöék bementünk a korházhba megnézni:)
utánaa
 ann kijött hozzánk:Dés a buszt kicsiit beszoptukXD.. na mind1 átmetnünk békésre:d
ésmondtuk h majd onnét StoppolunkxD
hát ugyis lett kb 2 km-ert gyalogultunk és nagynehezen felvettek minket 1 telepjáróvalXD vicces volt az egész utXd az összes munkás és roma bezsoltXD:merre visz az utam,csinosak sukárok vaygtokXD kevesett szakadtaunkxD na mind1 végülis jó kis döcögös uton hazajutottunXKXDaztán itt hajatfestettünk szakadtunk filmeztünk bezsélgettünk jokis este volt:)
na kb ennyi csá.pusu(L)
jah és néhány offos képxD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése