12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 29., szerda

szombatvasárnaphétfőkeddszünet:D

Szombaton Bementem csabára ott taliztam manóval és gyuchával^^ eljhülyültünkxd a buszomig és manó buszáig:D aztán jött kovácsheni:D ő jött velem szarvasig elbezsélgettünk jóvoltmár vele dumálni egy kicsit^^ aztán kecsóra értem:D jöttek noelék és kimentünk refihez:Daztán nemskára mejött áddis^^
mi elindultunk nagykörösre busszal utána jöttek noelék is :D odaéerünk ádishoz jött még 2csajszi^^ ott elvégződtünkxd mint mindigXD kurvajóvotl:D
utána másnap elmentünk ádis mamájához ebédre:D
aztán go vissza kecsó:D noelék próbáltak: Dutána kimentünk refihez ottvoltunk jóestig és vissza misihez: DDd
másnap megint próba este Bakosékhoz ki hetényrexD hát póstás biciklivel egy deszka laponDX noel vitt hát kb meghaltunk mire kiértünkxd de legalábbjótröhögtün:D odaértünk egyjátszótéren voltunk jósokan aztán go bakosék ottis volt végzés megmidenn ami kellxd sajnos alig aludtunkxd de valahogy tuléltükDX
másnap reggel 8körül már kecsn voltunk:D elmentünk misiékhez ott valahgy tulvészueltük a napot noelék próbáltak utána mentem haza:) hát egész lassan telt ittbár tömören fogalmaztam:D de ismét rohadtjóvlolt/-**-*♥♥y♥
aztán beértem csabára manó jött^^ hazamentünk későb este jött zsozsi és itt elvltunk:D aztán másnap go csorvás meg kigyós ugyvolt kintalszok nagyanyámnál de nemvlot lelki energiám  igy majd péntekenxdd
szombaton jön csabi hozzám és alkotunk^^
másnap megvalszeg kecsó:D vagy hétfő majd kiderül és kedden meg pest.:3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése