12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 19., vasárnap

Stílusváltozás?!

Nos ez a dolog mostanság egyre jobban foglalkoztat... ugygondolom ideje valamennyire változni hiszen nem lehetek örökre ien.És kezdemis unni, tudom hogy jópár embernek örömöt fogok okozni de muszáéj már... avval kezdtem h végleg kijelenthetem h letettem a tupírt. nemmondok h soha többet nemfogom feltupírozni de már annyira visszamaradt h jó ha havonta 2x felvan de még annyiszor se már. unom és elég volt belőle... ugygondoltam mégjobban beszőkülök és egy dbig talán nemlesz benne szín vagy csak minimális
a piercigeim a legnehezebb dolog.. nagyon nehéz a megszokott vasacskáktól amik a szívemhez nőttek már lassan kiszedni.. de örökre nem maradhat bennem,=( de ugygondolom sok ez már és lehet hogy az érett gondolkodás első jelei ezek már fogalmam sincs.
midennesetre az biztos h angelbite-ot szeretnék és 2 orpierciget a dahliát és a snakebite-.ot kiszedem és a mellete lévő egyet még. lehet lesz 2 orr pc-m azon gondolkodok.. és majd talán egy nyelv pc.
az inyfékem és a nyelvéfek meghagyom hiszen azok ugyis olyanok h kiszakadhatnak. egyenlőre ugynézki holnap megcsináltatom az angelbite-ot de bene hagyom a snkake-t hogyha netán nemfog begyógyulni a felső kettő és ha begyógyult akor kiveszem a snake-t is,de változás kell...
előbb utóbb igyis ugyis megkell tőlük sajnos válni nem lehet örök:/
valszeg még ez az imo-scene stylem marad azért és még varratni fogom magam de már konszolidálni kell:) mert ha csak rámnéznek egyből a rosszindulat fakad midennfelől:S..igazság szerint félek magamttól h ha visszanézem a régi énemet és hiányozni fogsz.mert a mai napig gyönyörűnek tartom a stílust ezért nemis fogom soha teljesen elhagyni csak változok talán.. vagy megrekedtem h mivan most:o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése