12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 2., csütörtök

multhét:)

hát egész fárasztóan teltek a hétköznapok.. aztán szombaton felmentem pestre mivel fent volt áds misi és noel: ) megérkeztem és ök kijö9ttek elém:D utána kimentünk deákra ottvoltuunk egy idegigxdd kicsit végződtünk xdpl a hugyba fetrengésenXD utána később mentünk ádisékhoz nagy körösre: Dott elvoltunk^^ másnap kmentünk valami gyereknapraXDD vicces volt:D aztán noelék elindultak bicikivel XD a buszról vccesek voltak:D misi a gyerekhordóbaXD végülis aztán lerobbantakxD
és sajnos nem értek oda mire ment a buszom, de attól függetlenül gecijóhétvége volt*-* jól éreztem magam= )
Szombaton pedig Bravo otto^^ a tavalyi isnagyonnagyonjóvolt:) ugy hogy várom milesz idén*-*ás végre rreával is találkozok*-*ááá nagyonjólesz♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése