12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 24., péntek

furcsa.

manó megcsinálta ma nekem az angelbiteom másik felét ^^ mivel a dahliát kivettem:) végleg.
márkkal elcsivel és jópár ismerőssem centerparkolóbaXD meg gyuchának nyelv pc-txd jókis napvolt:) kikapcsolódás volt:D midennki nézett abból vicces volt:D
most pedig jöjjön a lényeg...
furcsa dolog az emberi szeretet... előtőr fellángol... elcsitul megnyílik. ujra melegszik.. sokféle mód van rá ahogy eltörhet bennünk... olykor barátkén tekint rád valaki és szerelemmé tüzel...nem értem sok esetben miért kell az állarc? mért nem lehet őszintén elmondani. ettől vagyunk emberek vannak érzelmeink. amiket illik tudani elmdondai és szépen kezelni kell megbeszélni. sosem szerettem játszani mások érzelmeivel a legundorítóbb dolog a világon . nekem elég kemény pofon midnen egyes tapasztalat. meg kell tanulnom még kezelnem az ieneket a legjobb uton csak sajnos az tudni kell midnet mindig nem lehet ugy kezelni hogy ne esen megbántás...
nehezen mennek a dolgok.nemigazán megy most ez inkább hagyom....

napról napra egyre szerelmesebb vagyok, szerelmesen kelek,fekszek létezem,olykor lebegek olykor süllyedek. egyrészt csodálatos. egyrészt pokoli érzés. egyetlen szerelem sem tökéltes és gondnélküli, de próbálkozni kell és legyürni az akadályokat akarattal:)
én ugy gondolom csak köszönni tudok mindent amit átléltem és amit érzelmet kaptam akármit megér a világon.
van persze dolog amizavar és boldoggá tesz de ettől jó h sosem tökéletes és én szerelmes vagyok az összes hibájába...♥ettől nem unható
nagyonszeretleknoel♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése