12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 29., szerda

fura h már nemtudok olyanokat irni mint régen... nincs megbennem az a dolog mint akkor volt... talán időhiány. de énimádtam ezeket irni és valahol magamban szépnek is találtam...most valahogy csak a mindennnapjaimról tudok irni max dalszövegek.. akkor az életemet beleirtam miket éreztem éltem meg... talán mostmár nincs fantázia vagy csak ellepett a rózsaszín köd.hiszen ez teszi ki minden napon,ezért kelek fel ezért élek ő mindenn...♥
teljesen elvette az eszem és nemtudom szavakba foglalni milyen csodálatos 4hónap MÁÁR mit vele töltöttem életem legszebb és eddigi legjobb kapcsolata.. szeretni szeretve lenni♥
egyszerüen szerelemes vagyok az összes hibájába... és lehet nyálas és fura de kimerem irni lehet ugyan elhamarkodottan és naiívan de az egész életem eltudnám vele képzelni... remélem lezs még nagyonagyonsok ien. és eztcsak aztérti aki szerelmes... máskor énis röhögtem mikor ezeket olvastam és lűttam... mára megértem miről bezséltek azok a soorok. és egyszer mindenki rájön h igazság van a sorok mögött. persze mindenjóban van rossz sfordítva szóval tökély nincs de mégis a sok csodálatos perc nap mit vele töltök elnyom midnen rosszat...♥egyszerüen nagyonszeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése