12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 22., szerda

manóka:)

Hétfőn átmentem gyulára manóval és fecóval találkoztam:) Elárkáltunk városba meg ienek utána mentünk manóhoz.:D ott megszurta az egyik monore-met mert kevés volt a lido de elég is volt egyenlőre eyxdd valameik nap meg majd szurja nekem a másikat^^ utána átmentünk csabár:a összefutottunk apujával és ő vitt:D Dtalálkoztunk jópár ismerősselxdd kicitr megöltük egymástxddd pizzaszósszXDutána mattékkel összefutottunk és velük voltunk egy dbig:Dmajd felszaladttunk matthez és siettünk egy helyijáratos buszhoz h elérjük a vonatunkat: Dhát igen elis értk a buszt csak mikor leakartunk szállni az állomáson egyszerüen nem állt megXDDD szóval jaminába kiköttünKXD fasza indítás volt:Dvégül felhívta az apuját manóxdd  és ő vitt haza minket hozzánk:Dszóval jókis kör volt:Dutána itt offolódtunkd átjött zsozsixd  kicsit haldokoltunkxd másnap hajatfestettünkD: szal elvoltunk egésznap:D este nagyon kiöltünk egymást 3anxd már szószerint sírtam: DDD kegyetlen jóvolt^^♥pár kép:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése