12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 29., szerda

friend...X

telnek a percek,órák,napok,hónapok,évek... és egyre jobban kiismerek magam körül mindent és mindenkit.. néha előnyre válni néha hátrányra válni kezd...ez olyasféle mintha egy tipikus emberfajtáról' kialakított képet hordoznék magamban... akárcsak az előitélet nemtalálom tuljónak hiszen akármi lehet mögötte.. és utálom hiszen velem is itélkeznek ok nélkül és ennél undorítóbb nincs..de hiszen ha végignézek egy arc vonásain mozdulatain és midnen mimikáján.. sokszor lepereg mien ember is.. akárcsak a szem a lélek tükre szinte minden kivehető egyetlen pillantásból a tekintet nagyonfotnos.
elindult bennem egy olyan dolog a barátságról h leszarom . annyi szar dolog ért már az életemben és anyni ember hátba szurt h egyszerüen leszarom,kikeres kinem ki szeret ki nem.. ki miennek tart nem érdekel,aki keres keres, aki nem nem:) ő dolga. csak haggyanak ki a szarjukból  mert beleforgatom őket .
hidegen hagy már egyszerüen midnen ,talán aztsem tudom már miaz.. pedig nem egoizmusból de nem magamat tartom nem megfelelőre erre... szar helyen vagyok szar emberek közt... volt h azthittem igen megvan az igazi és egy évvel ezelőtt akkora nagy boldogság lepett el h uhrsiten mien barátaim vannak. igen akkor még azokvoltak és uhrsiten mien csodálatosak stb akkor ők tartottak életben... tényleg öröm volt midnen perc velük... mára sajnos csak csodálatos emlékek melyeket szívesen idézek vissza:/ de már értelme nincs.
igen volt legjobb barátom is. kiről kiderült h kit a legnagyobbnak és alegtisztábbnak tartottam kiben elkövettem azt a hibát h MEGBÍZTAM olyan szinten megszakította a szívem h ledermedtem.. kire az életemet rábiztam volna és tul biztos voltam benne h ő a tökély. szíven szurt hátba baszott... innét vége mindenn olyan dolognak mi a BFFről szolt nemhiszek benne, ugyan nemcsináltam belőle bajt... midnigis megvolt bennem az h akit egyszer megszeretek sosem tudom megutálni és elfelejteni.. tudoknagyoncsunyán viselkedni azért h haggyon békén ne fájdítsa a szívem és neki ugyjön le h én utálom... de igyjobb.viszatérve nemcsináltam belőle ügyet... talán ott felnött voltam.. elmentme mellette és leszartam elhagytam hiszen hiába veszek vele össze nem akarom neki ezt visszaadni és fájdalmat okozni, régen sem törtem össze mást mert ü engem összetört.. ezért nem akarok/vagyok olyan mint a többi itt"
szóval bennem jó időre meghhalt a barátság szó itt...
tartok köröbelül 3-4 embert barátnak a mai napig.. de nemgondoltam volna h egy két éves bffség széttörik egy kis mosolyszünetetn....az pár ember sosem tett nekem rosszat imádom is őket... ők kiket sosem felejtek.

szerelem-barátság
mindenkinek volt midnen bizonyára barátságból szerelem. szerelemből barátság...
nekem scak az egyik volt... szerelemből barátság... azthiszem másodjára voltam életemben tényleg szerelmes.. amikor elvakít a rózsaszín köd nemigazán tudsz gondolkodni  aztlátod csak kiakar bazsni veled,, tutira összefog törni.. nekem sajnos amugyis ien a gondolkodásomh mindg a legrosszabra gondolok.. ésmindig attól félek.. 'hol a mult réme bánt.. a jövötöl fél".. teljesen igaz rám.csak ez baj ez a tul pesszimizmus. de sajnos belém ivódott már sokat oldódtt bennem szóval idővel fog ez majd oldodni jobban...
visszatérve olyankor csak aztlátod h végedet akarja a másik.. pedig itt nállam nemaz volt. soklánnyal valóban szórakozott annode velem tényleg kivételt tett, csak én nem láttam akkor,de már bevallom h tényleg igyvolt...megszerettükegymás belsőjét.. imádtuk MINDENT tudunk szinte egymásróll...szoros kötelék alakult ki.. én ebben nem igazán hitttem sosem h ien történhet de mégis. és a mai napig imádiom és barátomként tekintek rá és örülök h nem basztuk el és igy jött ki ez a kapcsoalt....)♥kortez

barátságból szerelem,,,avagy fiu lány barátság?!létezik?
nos most rám erre a helyzetre illik ez.
:barátságnak indult el ez vágott pofán...
vannak emberek kik kifejezetten közlik veled az elején h barátkozni akar stb. ismerős? nos a helyzetemben is kiderült egy a közelmultbann... volt már ien de most ez a legfrissebb..
ellhív ide oda.. party midnenn. és egyszer bejeletni h érez valamit. és tetszel neki régóta... igen itt az emberben megreked valami nagyonfurcsa... ami nemcsoda. nemaszívesen látod mert nemakarod darabokra törni és neked is hülye érzés ez... hát az. én ugyvagyok vele kapcsolatban. maradjunk barátok és ezt öld ki magadból ne ültess reményeket magadba. mert ugyis reménytelen... hiszen a barátság midnennél többet jelent.. csak az akit a barátodnak tekintetteél és kiderül h talánnemis ezvolt a szándéka, ? és mindez egy állarc volt csak mit feléd mutatott h megszerezzen? máris nemolyan rózsás a helyzet... fuzrcsa de mindnenre gondolni kell..
ezért is fura a lány fiu barátságde nem mondom h nem lehetetlen ...mindenesetre én elnézem ezt neki és nemlezs más semmi.. de odafigyelek h a helyén legyen és maradjon minden:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése