12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 19., vasárnap

BMet2(sörfeszt) Nyári szünet kezdete:)

Nos ismét elég régen irtam csak nemigazán van időm pörög az életem, és  ha van időm is akkor is pihenek vagy lusta vagyok:D nos hát a Bmet2 is remekül sikerült^^ egészjóvolt megint a hangulat_:) összegyülekeztünk az állomáson jóvolt látni sokmindenkit ujra*m* utána elindultunk közösen a sörfesztre elöször kiültünk még kcisit dumálni meg midnen a sportcsarnokkal szembe a dombra^^ utána bementünk:D egészjóltelt az este ahhoz képest h volt néhány összetüzés de végülis tuléltük^^
másnap mentem Noelhez^^ ottaludtunk első nap Butinálxd hát kicsit megö9ltXD de tuléltem: Degészjóltelt Élménydus volt mint mindig: D
másnap misinél lájtoltunk^^
és hétfőn jöttem haza:)
Szerdán Noel feljött szegedig mert ugyvolt megyünk ki deszkázni a pályára de végülis nemmentünk kivolt mert nemvolt kedvünk meg elég idő:D
aztán jöttünk csabára bementünk egy kicsit városba utána mentünk hozzánk:) voltunk ittott:D utána szombaton jöttünk kecsóra vissza ugyanis ádisnál házibuliba voltunk hivatalosak áés mentünk oda:) ott is gecijóvolt ^^

igaz rohadt fáradtak voltunk már hajnalban de jóvolt attól függetlenüL:)
és aztán másnap go volt haza:) szal telik telik a szünet elég eseménydusan. ésfeléget a szerelem: $$$ egész boldog vagyok bár pár dologban vannak kétségeim mint mindig voltak midnenben és amit csak álét bebezséltemmegienek szal kb semmi probléma nincsen csak fogyatékosvagyok.. nagyongondolkozook valami pszihologuson...
de nemvagyok énhülye.. csakna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése