12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. június 7., kedd

Bravo otto:3 és a hét: )2011

elment a hét:) elvagyogatok... izgulgatok eléégé a kisérettségik miatt de valahogy csak tulleszek már rajta:)
pénteken unokatestvérem ballagásán voltam:D sosem ültem még limuzinba :D de most megadatódott a lehetőség és avval mentünk enni: ) jóvolt^^
aztán fecikét este felszedtünk az állomáson. éls ittaludt:)
megbezséltünk sokdolgot kettőnkkel kapcsolatba:) talán egyszer minden a régi lesz... bár kitduja. nehéz lesz.
másnap felmentünk Budapestre Ottora^^ felértünkkiültünk nyugatiba: ) találkoztunk pár imserőssel^^ aztán 4kor megjött rea*____*
és noelék is felértek*-*
aztán ott elvagyogattunk :)aztán noelék elindultak deákra és felszívódtak... mimeg felmentünk ottora:3 nagyonjóvlt már látni sok arcot:)
ott elvioltunk:D bár a tavalyi kicsivel jobb volt de az idei is fergetes volt*-* fluor sp nyugatis bevonulásaXD az ott sp*XDDD
a rendőrők kurvázásaxD voltak élmények:D ami a legjobban tetszett a childern of distance és az afc közöse:D gecijóvolt*-*
meg fluor is tetszett^^ de ugy összességébe minden jóvolt:D igaz az elején mindenkit lefujjoltk:D de ezvanxdd nemvoltak még elég részeggek: D
tomi lett az idol és az afc lett az év eggyüttese a legjobb klippet pedig fluor kapta meg: ) szóval a kedvencek kaptak szerencsére^^
otto után elvoltunk: elmentünk nyugati mögé valami diszkófillingáű helyre ahova kiültünk :D minekünk ádissal faszunkkivoltmárxd és h noelék is csak eltüntek:S kivolt kapcsolva is igy ugygondoltunk elindulunk ádisékhoz:D a vonaton összefutottunk Hoolie-val is:O
jah és otton és láttunk jópár ismeröst:D
aztán abban a másodpercben mikor elindult a vonat noel hívott:O egy kis problémába keveredtek.. amit nem szándékozok leirni. de hál istennek előkerült:D ugyhogy zuglóban lezsálttunk és go vissza nyugati:)
noelék is éhjszakáztak velünk. és az elsővel mentek őkis:) de azért jóvolt*-* ádissal sokat végződtünkXD meg ugy eégsz este allatt:D rolika is áááá:D nagyonhülyékvagytok♥♥
köszönöm ezt a hétvégét: )))) a nyárnak hatalmasnak kell lennie: )♥♥
volt aztán vasárnap hajnalba egy kevésbé jó élményem... ugyebár irtqam már h valami bajom van rohamszerű érzések jönnek rám.. igen vasárnap éjfélkor elkezdődőtt... kb 1óráig szednvedtem pórbáltam lenyugtatni magam de nemment:/ egyre rosszab érzések keringtek bennem. egyserüen elmondhatatlan és leirhatatlan mit éreztem... most már a végtagjaim is zsibbadtak.. megijedtem h szívinfarktus közeleg.. hiszen annak a hjele h a bal kézbe átirányuló zsibbadás... de nem... éreztem hgy valami jönni fog. .. igy anyu bevitt a ügyeletre:= ighy hajnali fél2kor ottvoltunk.:/= ssajnos semmit se állapítottak meg. csaka zt h ezek nem szervi dolgok.. hanem vagy agyilag van gond, vagy pedig bebezsélem egyszerüen szolva pszihés dolgok állnak benne.. konrkrétan lehülyéztek. igen ez az orvosi hozzáálás.. ezért is utálom lófaszt se m tudnak..
mindenn esetre anyu majd elfog vinni pár kivizsgálásra h kiderüljenek. ezek hál istennek elmult bár a a szorító érzés ég minig felllép sokszor de remélem minden oké leszmár:Segész halálközeli élm,ény.. félve kimondom de olyan mintha a halál jönne értem nagyon félelmetes: SSSS lehet télleg hülye vagyok nem kizárt ,de már magam sem tudom h mivan...:Sgondolkodás ,látás,müködés..off:S csak a szívemet érzem...
na ime pár kép a hétévégről. ha megkapom a többit fletöltöM:D csak nemtudommár kinél vannakxD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése