12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 30., vasárnap

life..

mostanába midenn este ugy fekszek le h gyomoromban ideggel:/és midenn szar öszsejön semmi...a minap rámirtegy lány cseten.. nem a legszebb egy elbaszott életet mutatott be magáról1 aki kivan taszítva szülei leszarjták baráti nincsenek és kérdezi miért vannak ezek a személyes üzenetek?én figyellek egy darabjaés olyan mintha szíved erröl szólnai ..rtam neki h sokan azthiszik h ezeke csak idézetek.pedig gondolatok de ha valaki végigovalssa meglátha h mindezek kapcsolodnak mindig vmihez:*egy olyan álmot szeretnék miböl nem ébrdeke fel soha.. eltörött a szárnyam most egyedül kell szálljak ,köszönöm h voltál még akkoris ha fáj..
ezek a dolgokat azért irom ki h lássák vagyis éreztetni akarom hátha rájönnek...http://www.youtube.com/watch?v=4RJuHYQtVMQ&feature=related   szinte minden benne van ebben. és akárcsak a riddler: álmatlanság... ebben is:/
nekem ezekben az életem van bene:/
várom azt a napot mikor boldog leszek egyszer.
viszatérve ehhez a lányhoz elmesélte életét.. borzalmas volt ... ő mégis bizakodva nézett elöre. és boldogabban. pozitívan ált midennhez. igen én vagyok itt mélyponton:/


amikor az ágyon feküdtünk ...
és könnycseppet töröltünk.....
Utat tör magának minden szorongásom,
Az összes lenyelt könnyem, az összes csalódásom
A boldogtalanság mindig az általad nyitva hagyott ajtón jön be.
Köszönöm h voltál:)
még akkoris ha fáj...(U)
A könnytől homályos szem olykor világos vallomás.
arra kérem csak h ne veszítsem el.
midenn este ugy feküdni le h a gyomromban ideggel...:/
aligvárom 11-12őt budapest♥kortez♥rea♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése