12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. február 6., vasárnap

mindenféléről

tegnap anyukámmal beszélgettünk elég sokmindenről melyben tanulgágos és tapasztalt dolgokban helyzetekben próbáltam találni értelmet.
van lány akit ismerek meghalt az édesanyja kb féléve. a lány mindigis egy eröszakos, gyerekes viselkedéssel, gondolkodással élte életét. mióta meghalt az édesanyja nagymamája neveli. máér 1 hónap mulva elment discoba.. iszik cigizik.. elzöllöt pasizik nevetséges módon.. hova fajult? rosszab lett. egyszerüen viselkedése borzalmas...:S.
a halál az egy olyan dolog mihez fekell nőni h megérsd.én 14sem voltam mikor elveszítettem az édesapám egy gyerek... akinek legnagyobb baja azvolt ha nemkapta meg a játékait. akkor és ott felkellet fognom mi történt és milesz a jövöben. nem eröszakoskodok apró dolgokért anyámmal hiszen próbálok neki segíteni és nem idgestíneni nemhogy felbassazm mint ö  a nagymammáját. hiszen nekem csak az édesanyám ki az egyetlen BIZTOS támaszom. ahogy neki a mama. nemértem miért nemtud felnőni sokmindenki egyszerüen gyerekes viselkedés és felelötlenség.

mint az h megverik saját fajtályukat ember.. olykor megölik? mert felháborító h néznek ki és viselkednek indokkal. igen lehet kirivó de az nem annyira felháborító ha te megölöd? ugyanolyan kirívás. guzstustalan dolog mire szavakat nem találni. minden ember egyforma, egy csak vannak változatai.
miért kell kinézni egy ien apróságért. ugyanolyanjó ember lehet  még esetleg jobb is. de h korházba jutassa a máskkat ienért? esetleg azért mert homosexuális? az egy hálószoba dolog. senkire sem tartozik. nem akar attól a ilettötöl aki megveri semmit. nem értme mi oka van rá h megverje. mért nemtudnak saját magukkal foglalkozni?!
egyszerüen nevetséges amikor másokba bele kötnek ienért. nemmind1 h néznek ki? öket semmiben nem befolyáslja a más kinézete. nézze meg nézze oké. d e szerintem kevesen kíváncsiak idegen emberek véleményére h éppen vonzónak találja e vagy sem esetkeg tetszik e neki egy két dolog rajta.mikor fognak már agyilag felnönI? ez nem menő h másnak elveszik az életét vagy lealázzák. ez emberi hülyeség. ugyanolyan hibát követnek el.
(most ez nemide kapcsolódnak ezek de nekem nagyontetszenek ezek )
1. Fogadd el a halált, mikor érted jön
2. Menetelj és énekelj kérdések nélkül
3. Szállj szembe a félelemmel és a sajnálattal
4. Sose hagyd elúszni az álmaidat
5. Add a véred
...6. Ne félj a bűneidtől
7. A saját kezeiddel védd meg a testvéreidet
8. Sötétítsd a ruháidat
9. Járj ezen a világon egyedül
10. Lépj tovább!
most más dologról
a külsöm és a viselkedésem társaságban emberek közt.más egy örült életrevaló pörgös és látszólag semmi gondal nemközdü nemhétköznapi lánynakk néznek:/ de amikor valaki olvas a soraim közt a blogomban, vagy éppen fészbukon, kérdik neked mibajodvan? hiszen nemis ien vagy. igen egy állarcot hordok. nem akarom h lássák gyengeségem. nemmutatom ki h ne vágjanak belém késeket és ujra elvérezzek. holott belüll lasan 3 éve darbaokban.. és üres
csak ezek negatívumként jönnek ki rajtam. tudják a barátaim akik fontosak nekem h akármit megteszek értük és küzdök értük:S de ez megváltozott bennem,már nem vagyok olyan:S tenni kell a másiknak. jósziívü vagyok soxor. igen legyen az vki de e vigye tulzásba. attólnemlesz jobb a világ. legtöbbször nem kapod ezt visza. lehet jó embernek tartanak. de evel nem érsz semmit. hszem hülyének is tartanak, megtanultam önzönek kell lennem h élve maradjak jó élettel:S és változni,belül sokmidennt ugyanugy gondolok de méshogy teszekmár_S
magadra kell gondolj sok dolgon mert magadnak  lesz rossz
és nemkapod
visza
azokat
amiket
te teszel meg emberkért
te azt nemkapod
visza
és ha magadnak
alkarsz jót
és nem szart
magadra kell gondolj.s
legyél jó szivüm de csak mértékkel.mert ettöl nemlesz más   a világ. és te életed sem
megtanultam mostanság aztis h ne csak a rosszat nézzem akármennyire csak az tünik szembe
gondolj bele  ahelzetébe. aki sokmidnent állít mégsem van sosem ugy. lehet az is a háttérbe h megakar felelni nagyonagyon. de sajnos ssossem ugy sikerül neki:/ és azért más hazugnak nézni és egy köcsögnek. hiszen pedig egy jó ember és jüszinvücsak beszélgetni kellvele kettesben. nekemvan egy ien ember a közelemben kivel bezsélgettem és megérttettem a lelkét pedig 15évvel idösebb nállam. de én réjöttem 16éves fejjel miis van ebben a dologban. igyekezik és nagyonteper egy álomvilágot akar elhozni amiért küzd ami nagyonbecsülendö hiába soxornemjön le ez:/
jó ezeket leirni hszen ha évek multán visszaolvasom midnenre emlékezni fogok miért irtam..
és haeygszer meghalok elolvassák a bejegyzéseket rokonok barátok szülök kik nemm látták... megértik miis volt bennem és kiben mekkora támasz vlt és kincs. amit nem adnék semmiért.
van meég egy dolog miben nemtudok mit tegyek. de ezt nekem kelleldöntei. ismerek egy embert nyáróta. más különös érdekes és kincsek vannak benne mik nekem mindennél többet érnek... elhanyagoltuk egymást ugytünt a dolog annyiba marad. ésén másfele kerestem a boldogsáot
viszont tegnap meghatot néhány szóval kijelentéssel" az a nap vagy 2 embert fog a mennybe repíteni, vagy 2ember életét vágja tönkre" valahogy igyvotlak nos nemtudommittegyek. igazság szerint vágyokrá mert tudom olyan kapscolat lenne kit sosem bánnék meg, jeletntös emberi értékek vannak benne amit nagyonszeretek. és becsülök. de mikor jobban tepertem. szinte leszarta. és mikor ö teper. én szaromle? igykéne menjen? :S
nem akarom lesarni mert kell is. de a másik ember miatt megrekedt h most milesz?:Selkell döntennem. tudom szívem után kéne menjek. de a szívem nem dobban. lehet választanom sem kéne... de lehet üórási hibát követek el amit örökre megbánok:/ sokat gondolkodok ezekn:/ nemtudommilesz:( idő kell ehhez sok...
a végére kicsit bekavarodtam de azthoszem egyenlöre ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése