12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. február 11., péntek

a hét.,tetko, ann_)

a hét elég jóltelt:)
hétfön jött csabi és elkészítette az egyik tetoválásom: a mellemre 2 macskatappancs az egyiket megcsináltuk, a másikra nem volt időnk,de hétfön elkészül azis és még lehet egy másik máshova... de ez még nembiztos.
aztán aznap visszakisértem csabit csabára^^ kellemes társaság volt:)öröltem h megismerhettem:) utána ancsánál aludtam.. olyanvlt mint akárcsak rég:) szóval jóvolt. aztán sajnos egy barátnak hitt emberrel nagyon összecinkeltem. már egy két ember szeirnt énvagyok a hibás. miszerint nem én basztam át 3x. h találkozunk meg minden és h büntetésbe van ás nem engediksehova, de azért berugott este. mind1 ö tujda. letiltott fészröl is. ha neki ez igyjó akkor hajrá. én nem fogok neki pitizni. nehogymár ö legyen a sértett fél... mind1 leszarom én nemvagyok semmi ellen. csak kibaszott dühösvagyok.. a suli hál istennek vmi pozítív változást igér eddig aminek nagyonörülök:)
szinte midennnap annel vagyok:) akárcsak rég. jódologez:)
aztán ma voltam nálla ottvolt márkis:) utána hazament és találkoztunk még vele késöbb . kajak olyan érzés volt mint rég. mkor mentünk 3an strandra ahhw:D mekkora voltmár, naptejcsata márkkal:'D szemöldök:'Dnagyonjóvolt^^jólenne ha összeállna vmennyire a régi banda. vagy ha annyra nemis összeállni csak igy pár ember... annyirajólenne(L)
aztán kb ennyi:)
eredetileg ugyvolt megyünk fecóval hnap pestre. fecikém nemjön. mert zoraáék lefujták a bulit, mert beeteg lett zora:/ ed eldöntöttük h mi igyis felmegyeünk. szal majd lesz vmi^^ lehet szopunklehet nemxdd remélem jólesz^^
amgy a tetoválásról láthattok fészen képet az üzenöfalasak közzöt. annyit füznékhozzé rosszabra számítottam:O de végülis kibirtam:D..xd
aztén végre kész a fogamisxd nemkell gyökérkezeléésre mennitöbbetD:DxD hát csak ne verjem k több fogamxd
n apuszi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése