12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. február 18., péntek

pest::)

szombaton felmentem pestre,felértem elmentem ádámérrt staniodnokhozz^^ ottnagynhezen megtaláltXD utána jöttmimi^^ és megjött reja is^^
utána mentünk westendbe egy kicsit ott találkoztunk szendivel*-* meg összeszedtük magunk melléé norbit is^^, kinéztünk mamutba és milibe, utána megjöttek ádiékis^^ elmentünk piát venni meg midnen hülyeségetxdd aztán eldöntöttük hogy menjünk ki mimihez mert midnenhol 18as voltak a partyk-.- ádiék sajnos nemakartak jönni mert a effynek reggel korán kellet mennie, bár mondta h menjenek de nem akrták otthagyni, de hát énse hagytamvolna ott:)utána elmentek szedniék is:)

utána buszraszálttunk ádiékkal én ittam , jah meg ottvolt mimi 2 ismeröse is akik jötttek velünk:ibi és roli.:)
aztán jódarabig jöttek vleünk ádiék, utáma leszáltak:D
mimeg mentünk mimhez:D végül odaértünk ettünk,megminden:D meg  a kövéreket néztük a tv-beXDD hát nagyonkészvolt h roli egyfojtába bezsélt a tv-velXDDDD meg mimi"nekünk nincs is kuyánk" XDDD készvolt.D jónap volt, ha nagyonnemis történt semmi^^nagyonjóvolt velük♥
másnap reggel volt egy kibaszott nagy dologXD amibszétszakadtuk az agyunkxd mc donalsbaXD minda 3an egy sajtburgermenüt kértünk(kóla, sajtburger,sültkrumpli) na hát persze énmentem elsönek, elkedzik 1 perc és kész a sültkrumpli reáék mögöttem voltak ök azonnal megkapták:O nekem kihoztak vmi sültökhöz hasonló cucottXDDDDDDDDDDDDDDDd hát szétszakadtznk az agyunkXD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése