12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. február 18., péntek

hamis könnyek sokasága?

*-miért vagy szomorú?
*- mert talán nekem minden összejött az életben amit sosem akartam:/
nemtudom miért van az h mindig ujra és ujra visszaesek a régi dolgok elfakult emlékébe.. mindig eszembe jutnak.
és azok a retteget dolgok amiket elkerülni szeretnék mindig elöjjönnek:/
néha felmerül bennem ha tökéletes lenne az életem azmien lenne?
de egyáltalán van olyan?
akor aztérzném h minden jó és szép?
nemhiszem:/ valami biztos lenne ottis..
talán elmondhatom h az idő nem mindenre megoldás.. valamit javít...de ahoz h teljessen mindent begyógyítson rengeteg idő kell... és azalatt akármi rossz dolog elöfodulhatna amihez megint idö éd idö kell ami ujból visszaránt...
már többmnt 2éve h meghalt=( de soxor rá gondolok.. nemhiszem el.. csak elment egy korházi kezelésre.. és tudom visszafog jönni=(=( de ezek csak remények melyek hamis vágyakozások h igazak. de sajnos nemazok:S soxor belémhasít mennyire rossz h nincs itt. és h SOHA TÖBBET nemlátom az életben. nemláthatom arcát.. nemérinthetem meg.. nemadhatok neki puszit.. nemhallhatom hangját...semmit belöle... néhány papírfoszlányon megmaradhat életem végééig a képe hogy mien is volt... ha majd egyszer lesznek gyerekeim nem ismerhetik csak képekröl"ien volt a nagyapád" de ök nekik semleges lesz.. mint nekem minden halott akit nem ismertem... nem érezhetik azt amit én..furcsa különös dolog ez az élettől.. rettegek hogy még egy ien bekövetkezik.. milesz ha édesanyám sem lesz majd=( már épp elég rossz belegondolni akik 30évesen mennek a szüleikhez... nekem csak anyukám lesz=( nagyonbecsülömöt.. hiába veszek vele összesoxor de ö a minden♥=( nemtudokrá jobb példát felfogni aki ennyire kiállt volna a boldogságaiért ..szerelméért gyerekeiért.. annyi midennt amit ö megtett elviselt... tiszteletre méltó. melyet nemsok ember tett volna meg.remélem egyszer visszaadhatom neki ezeket... furcsa hogy ieneket irok mintha már ásnám a sírját.. de valahgy ienek kavarognak bennem...


másrészt nemértem miért nekem kell mindig az összescsalódást az életben 16évesen átélni... barátoknos.. soxor téved az ember hamisan . ált kiszürtem idöben a barátokat.. de minhta megrekedt volna ezmost. szakadék szélén állok, nemlátok hátra.. nemlátok elöre..
igyekezek pozitívan gondolkodni de ujra elövett a depresszív hangulat mostanság... vannak igaznak vélt barátim de vannak kikben kételkedem..valakitöl ugyérzem hanyagol és nemfigyel rám elégé. de lehet amiatt mert lányvagyok és jobban észrevezsem ezt ésjobban igényelem...hát minden kiderül idő időidő...

néha vágyok egy megfelelő szerelemre aki mellet egészben érezném magam...
hogy valaki átöleljen ha még csak néha.. néha.. de lenne valaki. akinek mondhatnám igen én érted odavagyok..
de=( talán sosemlesz olyan.
és talán anynira elégtem már h nemtud senkisem megfogniolyan szinten amire vágyok...talán nemis tudok szerelmbe esni.. gyakran kételkedek magamban h lehet nemis voltam még igazán az?! de ez csak hülye elmeszülemény a kétségek közt. mert igenis voltam éreztem mien is az.. inkább aztnem h önfeledtem és midnen gond nélkül elmerülni benne hogy mien is az.. talán mert nem a megfelelő emberrel kedztem...
jólenne egy viszonylag tökéletes tökéletlen magam mellé(: ere is csak az idő.idő talál megfelelő választ...

és majd minden rendezödik.. hátha elöbukkan egy számomra tökéletes fél akivel végre elmodhatom h valóban van szó erröl...
nemhszem h egyedülmaraddok de rettenetesen félek a magánytól és az egyedül léttől
már nemérzem h egyedül maradtam mertvannak kik melletem állnak de mindent ök sem pótolnak ,de a velük tölött idö maga a menyország♥
a helyzet az h magányos vagyok....
http://www.youtube.com/watch?v=gIuotFZnBtk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=25i56AWtFqk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése