12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 5., szerda

Budapest,29töl 1ig^^

Fecikém és zsozsim itt volt az elötti este,vp-ztünk meg tévéztünk meg midnenn:) utána lefeküdtünk alundi és aludtunkxd másnap felkeltünk fecimmal és elkészültünk meg mindenn, átmentünk csabára. ö hazament mimeg találkooztunk dawwel, bezsélgettünk és felültünk a vonatra. Egyórával hamarabb mentünk igy beültünk a mc-be míg rea megjöt^^ nemsokára megis érkeztettK:P mi utána huztunkwolly és daww ott maradt mimeg.. találkoztunk kikivel...:) utána mentünk ki nyugatiba.. sokan ottvoltak akiket szeretek*-* megvártuk mimit is^^ aki hétre jött és mentünk wigwamba:D hát mit nem ad az isten megkurja már azt a geci pesti közlekedést elment az áram-..... és hát én gyors kilestem egy taxiszámot:$ és ancsi én rea és mimi taxival mentünkfel:D ott még kellet vagy negyed órát sorba állnixddgecijóvolt bent midnenn:$$$ ott volt kodíí is*-*ádii*-* kortiiiss*-*megmidnenolyanemberke akit nem láttam nyugatiba. elkezdötött a buli nekem tökre tetszett mg midenn:D bár szedvedtem egy két sérüléstxcd pl pogoba bevertek nekemxXDD de hálistennek vminek köszönhetöen csak lezsibbadt:$$xDutána miután végge lettbezsélgettünk pár emberrel.::D egészjól elvoltunkxdd kortez varázspálájaxddd_:D jóvoltnagyonmxd ádámhoz mentünk aludni, elhívtam magunkkal ádiékat is: Dottt aztán reggel hatigkisseb röhögögörcsök értek:$XDDDDvolt ott midnn faszság:$xdd utána próbáltunk alundi xdnemmentddx reggel ádiék elindultak haza mimeg rea én és ádádm fent aludtunk mimiék meg lnet::D hát a háromnap közül ezvolt a legjobb:$^^ utána 6tól ugy 11ig aludtunk:D felkeltünk fürödtünk meg minden:D 4kor indultunk westendbe:D találkoztam imiékel utközbe*-*jajj meg tén szandimmal iswigwamba*-*
utána westendbe ottvolt koddí iss*-* utána mimi 6fele ugydöntött hmegy de nekünk nemvolt kedvünk reávalxdd ott fényképeztekedtek velünxkd vmi külföldiekxdsdd meg midnen marhaság 11fele elindultunk zsófihoz nemtudom hovaxdd lényg az h rosszvilmaosra száltunxd és lekéstüükxdd utána reával mekiztünk meg járkáltuinkdd aluljárókban szakadtunkXDD ZSUZSIXDD bazmeg ezeknek teli van vassal a pofájuk- nembaj ugyis mágnes a faszom .. najóDXDXDXDX gecinagyvoltxdd szakadás voltxd hajnali 2kor kikötüttünk keletibe:XD ottodajött vmi fiatalabb emberke:D buliból jött bezsélgetüünkvele:D meg vmi kamionos öregxdd akinek tuti enmvotl ki mind a 4 kerekeXDD az adott nekünk sört meg cigitO_O aztnlent bekérdszkedtünk az aluljáróból:$ és beültünk melegedniDX mert geci hidegvoltO_O aztán elsövel mnetünk mimhezxd ot is aludtunk pár órát^^ ottvolt dawe is: Dutána felkeltünk másnap és elkészültünk meg mindenn:D elindultunk visza pestre:D kinéztünk nyugatiba... h az flehajtás ami ottvoltO___O nagyondurva volt... hopát vártukxdd de az meg már sztem a világgát se tudtaxdmásfélóra lettovlna mire odaért volna.. de nembirtuk már várni..xd plusz ezer helyre lehetett volna mennixd de nekünk oda kellet menni ahova igértük mert megigértük^^ és elidnutlunk:D odamentünk ottvoltak wollyék zoráék zénójék buuék és még páran.^^ az elején egész uncsiv olt:D utána éjfélvolt mgmidnenxdd növérem akkorment be szülni:O tök izgalmas vcolt:Dutána volt efy kva nagy cink:S verkedtek:S eléégécinkvolt.. jah és még páran áttjöttek :D daw via meg még vki átjött a hb-ba meg norbi isddd mert a másik egy panelbe volt 40fövel kb hb--xdd hát enmcsodálomxdd hát kva nagyvolt a hányásossXD és reggeli röhögögö9rcsxdddd voltak vicces dolgokxdd emlékezetesmarad az biztos, bár jobra számítottam de végülis elmegy: Daztán reggel miminek nemvolt energiája felkelni, igy reával ketten mentünk..xddpécelre , bementünk a cuccunkért. mimiékhez:D elköszöntünk és léptünk^^ aztán go ekleti vonat meg midnenn összerakva kurvajóvolt(LLL)ennél aprólékosabbban nicsn kedvem leirni:$ meg persze van itt dolog is amit ink nempublikálok:$#ddd
















http://www.youtube.com/watch?v=61u6MwD0RN0    :$$$ na ime néhány kép^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése