12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 6., csütörtök

egy semminek tünö közömbös dolog ami elöttem állt. és egy fényesen ragyogó immár senki aki csak mögöttem.. néha a ragyogó dolgok a hamis becsapások és aki egy észrevetélen vaalakinek tünő majd kiveri aszemed h bazmeg itt állok 10000x többet érnek azz életedben.
de mégis "kiszáradt rózsát hiába teszel a vízbe nem éled fel" doolog teljesen iagazak... a halott dolgokat teljesen felesleges ujrakeletteni mert nem lesz olyan mint régen...
http://www.youtube.com/watch?v=YAFd5uQNY2k    : " a sok véletlen mondat ami kicsuszott és meghatott, a romokból felkapott pár tegnapot....boldoggá tett... és elhagyott..."
bocsánat  a zavarosságért.. de sosem leszek tszta..mmert belém nemtud senki sem látni, igy megérteni se fogja sosem senki miket is irok....)
 "sose búcsúzz el... van h elveszítesz mindent... mégis élsz  a holnapért...   tovább már nincs nekem."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése