12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 6., csütörtök

bizonyítanom KELL.
muszáj vmi basznom magammal. átkell mennem másik osztályba és kurva nagyot huznni az egész tanulásra:/ mert ez igy nem mehet tovább:S nem akarok még1x megtudni mien is a megbukás érzése... bizonyítanom kell h IGENIS képes vagyokrá. mert tudom h képes vagyok kiemelkedö eredményt hozni, tudom h nem lenne semmi gondom... szóval csak rajtam áll az egész.. ez kell elöttem lebegjen. mindig is akaratos voltam és mindennért harcoltam amit megakartam szerezni hát mosmár a tanulásba is igy kell álljak TUDOM h megfogom csinálni. és nem szarom le.. hitet szedek össze és sikerülni fog:)

azok a boldog szépnapok égveled... t e nemtudod mien jó nélküled*-* http://www.youtube.com/watch?v=x6RrEkHXumw&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése