12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 23., vasárnap

mult szombattól most szombatig:°D

mult szombaton fecikémnél aludtam:D egész nap rokonoknálvoltam csorvásonxd utána rohantam haza h elkészüljek aprón voltam idegbeteg-____- de végülis sikerült:dé sozsival indultunk csabára. bár ugyvolt momo is jön velünk de aztán még sem jött:/ hát igy felmentünk városba találkoztam márkkal :Dutána stb..:D

elindultunk a rendörséghez a buszhoz:D felszáltunk és közölte velem fecó h nemmegy busz már gyulaváriba:| és séátlni kell.. mivel már sétáltam ki vele egyszer kétszer tudtam h gecimessze vnaxd na mind1 azé elindultunkjxd majd meghaltunk kbXDnagyonmessze volt:/xDutána felértünk a hídra kb egy óra gyalog út után:D
és jött fecó meg dani:D elmentünk hozzájuk:D ott volt manó is^^
utána itunkmeg middenféle jódologatcsináltunk:D egészjóvolt˘˘^^ filmet néztünk:D majd feci már éjfélkor lefeküdtxd mimeg olyan 3ig fentolvtunk széplassan elaludtunkxd utána másnap manó elfelejtete h fellépése van 11kor szal ronhantxd utána miis mentünk haza:D aztán a hét unalmasan telt...mérges voltam kb szilveszter ótaegyik haveromra mert már csak az.. kár h többnek néztem. mind1 elkaptam elöször megakartam verni..végülis tultettem magamon. és nem eröszakkal rendeztem le bár majndm felrobantam amikor mehgláttam még cece is azthite h felrugom ahogy neki indultam de ugygondoltam jobb az indulatokat félre rakni és nyuogtdan kezelni.. mivel öt nem kérdeztem csak ráfogtam miként más is lehet  hibás.. kiderült h kvára nemtudom eldönteni ki és mit pofázott el... szal annyit tudok h leszarom és elfeelejtem'.. bár megmarad beennem. tiszta lappal indulok. de bizalom nélkül feléjük.

aztán át kerültem másik osztályba. a 9f.be átmentem:) egészjókis osztály. de hiányoznak a baromságok a dböl... és tavalyi osztályis:/ de majd megszokom sokkal jobb a hozzáálás és márkönnyebb , szeretnék egy sikeres évet magam mögött hagyni:)
csütörtököt utálomD tesi hatodik óra és of-.- cece zygvolt megvárXD de nem mer közölte mennyek centeerbe mer ottvan jokoval:dxd akkor elindultam útközbe felcsatlakozott hozzám kira,máté meg andi osztálytársa akitimserekde nemtudom mia aneve()Y.$#d
aztán pénteken lejött hozzám ákos meg zsozsixd hát voltak kis röhögések:D utána szombatonis átjöttek. ittunkxD hát késvzolt:D ahozzképest h offos itthonülös hétvégének igérkezett egészjóvolt^^
kár h pestre nemtudtam menni de majd 11-12 ott lesz megvalszeg hónap végén is megyekmert lencyke megy fel és kvra rég nem láttam:|
és baszottulhiányzik:)
szal ez a hónap jókis élmény lesz megint:') remélem jobb:9
bár kicsit aggódok h lesznek cinkekk bulihelyen a west balkános tragédia miat:/ de remélem nem
na puszi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése