12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 28., péntek

a mi barátságunknak sosem volt vége...

Meggyógyult egy seb a szívemben.
ujra úgyérzem megjavult sokminden bennem. visszakaptam azt a személyt akivel az egész életemet eltudtam képzelni, azt a személyt aki tökéltees volt,TÉVEEDTEM. bárm,it is mondtam, mondtak róla sajnálom,hiszen a féltékenység, kétségbeesés és büszkeség beszélt mindkettönkböl.. mert ujraképes vayok benne hinni. tökéltes számomra hiszen egy igaz barátság volt mégis. MIndig egymás mellet voltunk, hülyeségeket megcsináltunk ésamit megbántunk , pasik pia és a pontozott dolgok mellet is midnig kitartottunk bármily idegessek voltunk. egy bizonyos tudatmódosító szernek volt oka mindebben az összevewszéls dolgoban és a lelki állapot..amitöl az ember bekkanttant. ujra érzem h élek és visszakaptam egy hatalmas dolgot. most ha egykét személy olvassa lehet lenéz de leszarom ök nemtudják mi s volt és mit is éreztünk.... természetesen hiába tökéltes nekem fecó marad mindig a best friendem(L) deö egy máésik olyan személy akit sosem tudnék elfogani ha elvesztem fecim mellet:/ nem tagadom hiányzott. sok dologbabele rángattuk egymást. de ha azt nézzük ha azok nem történtekvolna meg talán sosem élem át ezt a csodálatos érzést. mint maga a tökéltes szerelem.ezek a dolgok teljesen a szívem legmélyéröl szolnak és akik msot emiatt megharagunak rám azoknak nemtudok mitcsinálni üök nem tudjákmiis ez:/ mit elhalggattam és mostujra kezdödik.. csupán szünetre volt szökségünk és ennyi. h ujra bezsélünk stb érzem azt h kb lyan mintha elaudtam volna és pár hónappal késsöbb ughyan abba  estem volna mintha misem történt volna ugyanugy tudok vele beszélni és bízni és jobban kell figyelni. hiszen ez a barátság ha ennyit ért volna akkor sosem volt az igazi...ma megyekhozzá emléxek mien csoádlatos este is volt az a régiek.. egymás nyakában sirtunk mennyire szeretjük egymást. lelki állapot közeppette ott voltunk egymás mellet és minden mindenn rohadtjóvolt♥volt sok hülyeség persze de ezt elnyomja a sok jó.
kíváncsi vagyok h ez miis lesz. nem e esek ujra padlóra. de nem ezt látom hál istennek próbálok bizakodóan nézni rá.
éskiderül minden . olyanjó lenne még 1x ugymint rég-....♥
megint egy csodálatos nyarat csinálni,m nem felejtek én el senkit és nem is haragszok senkire de ugyérzem ez volt most helyes.lehet elvagyok most szállva  a földtöl nem tagadom de erre nincsenek szavakk
na nemtudokmár miket irni elfelejtettema  felét kb ,kiderül
ann♥http://www.youtube.com/watch?v=cujzCXMtRy4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése