12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. január 23., vasárnap

bizalom, miegymás.

kurva rossz ám amikor az emberben megreked a bizalom szó.Én most ottvagyok, már magam sem tudom kiben bízhatok.. csak gondolkodok...mégsem tudom eldönteni kinek szavazzam meg:'/ erre csak azidö tud választ adni..de már magam sem tudok senkivel akapcsolatban semmit.. mintha csak a hibákat látnám.. látom a jót is:S de annyira elnyomja a *?* furcsa...
amugy bekerültem énis fecóval skizotype beválogatásba melyen extrém embereket kerestek klippbe:D kiváncsivagyok mifog belöle lenni:)


mostanság magányosnak érzem magam. néha rámjön. de tudom h nekem nem igazán kell senki. tudom h még nemkészültem fel még 1re:S talán egy pest fiucska van. aki tujda is.. csak lehet a távolság ami miatt annyira nem fektetünk egymásba annyira dolgokat:/de mjad kiderül.. nyáróta ezvan.de mondjuk azért van benne jóis*-*
lehet hjobb egyedülmert csak mindig gondom volt a páraimmal. jó van egy két kivétel.de nemsok..
lene nem1 jelentkezö ittis. de vhogy nem lépek és leszarom. jobbis.  manapság a pasik lusták..::D teljesen megzokták szerintem h a csaj nyomul vagy én nemtudom., de ez tökgáz:S
hát majd lesz vmi van idő...amikor eljön h kell valaki lehet berobban csak de én inkább ara  tippelek aki csenedessen mossa a partot.....::]

najó unomxd nemtudokmitirni
majdirok(K)♥








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése