12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 5., kedd

szeretnék ujra midnent rózsaszínben látni...?

ezeketcsak ugy... elmult érzelmekre... vágyodó boldogságra..vágyva..
fogsz te még én utánam sírni..Hidd el senki nem fog várni rád AKKOR.. hiába volt midenn ami akkor fájt.. és én majd boldog leszek mássall... mertr te másnak akartad adni az igaz boldogságot... és másnál megtalálom.
nemfog szemeimböl könnycsep hullani.. nemburulok válladra ha gyengülnek a szálak a szívemben félni attól h elszakad többet nem kell...legyek a tiédd???... neked más az életed.. hiűba vársz rám mdienn éjjelen..:/kissrác ne légy szomou.. én vagyok csak a rosszlány.. velem boldog nemleszell...értem ne sirj.. TÖÖBBET NE VÁRJ RÁm.
megbántad már a hütlen éjszakád?.... nee ne mondj semmit.. menj tovább és KUSSSOLJ.
majd egy uj szereelem talán visszaszál...midenn stimmel rajtad.. csak belül van káosz..
egy ien lúzer mindig megtalál..kin csak nevetni lehet.. nemérted? mindig nevetek rajtad;)
hidd el megviselsz...olyan se lesz h ugy szeress mint ahogy soha senkimás..
h te lehess szívemnek megváltás?...pff..hagyjuk... többé már nem veszíthetek!!!!!!!!!!!!!!!
csak szoríts bujj közell... engedj el és ajd egy bucsu csokott.. éshuzd le magad..örökre!
ennyi szálkát szívemben...ki szedi ki...?a sors rég elszakította tölemm...hol az  forró láng amely már csak parázs... ugy csalóüdtam benned. mint SOHA MÉG.
megszakad a szívem...  szakkasd h ne érezzem.sugd a fülembe halkan h ne fájjon. szeretlek. DÖGÖLJ MEG.
minden bünödet ÉN BÁNOm már...
igen.. neked szól az h szeretlek.. a kezdet más volt.. és elfelejted.
nemhiszel magadban... mégis h föld alá temetve?
hová tünt a közös álmunk?
feladtad...
És a fejemhez vágod.
nélküle..lelkem 1 sötét kamra.
és ha  szívnek annyi.. elhal tested.. kezed elnem engedem.
öszintén mond h szeretlek.
bár... a szeretlek és az öszintén már csak 1 bejegyzés nállad a könyvedben.
nagyon hiányzol nekem... a sötétben egyedül fogom meg saját kezem...
szerelemünk már nem zakatol az eltünt szavak vágányán.. emlékeddel megelégszem.. féltve nézek rád.
eltünnék.. bárcsak ne láthatnál.. eltünt számtalan idö mikor vártad rám..
bezárva pár kósza érzelem..
halálomig várnálráM? az idö tölem elrabol..
lejár a szavad szavatossága.. eltépett világ.. szenvedélyes lélek..kihült utak.. emlékemet örizd meg várj meg.
a semmibe vesz? magány küldi hadába?
hiányzolnéhamég.. de filmöünkvégetért... de nem mint az alkonyat.. álmunk véget ér egy halottnapon..
szerelmed szörnyű dalán kivágnám a kottát.
egy két dall... miben sok olyan van amit még ide leinrnék. halggasd és érsd mit mond.
SOHA TÖÖBET SZERELEM?
http://www.youtube.com/watch?v=_-O8nD4QzTQ
http://www.youtube.com/watch?v=7W-7xt324IQ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése