12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 24., vasárnap

Ivászat^^

Tegnap este bementem csabára ott találkoztamellyvel nikivel benőmmel végre*-* cecével és gyuchával^^ öszeszedtük magunkat kimentünk skate pályára innixdd hát uhristen annyit szakadtunk oda fele meg ott h uhrsitenXD olyanokat estem a magasítokojnXD mert nembirtam felmenni utána kéössb kinéztek : matt karhel márk és jack is :D utána bezsélgetünkvelük és leléptek:D utána cece és elly is :D mi meg iszogattunk és hát sikerült elégéé bekurnom h ahoy jöttme le a magasítórol elcsusztam és bebasztam a fejemXDD NAgyonxd DE természetesen scsak szakadatm rajtza mint atomXD mert kzrva anagyvoltXDD utána niki flesselt meg gyucha is áhh nagyonkésuzvoltXD
azután elindultunk felXD énekelve:D utána vhogy  a jokerbe köttötünk kiXD kurva nagyvoltXDDDD ott is sokaltunk megmindnenXDDDD
jóvolt nagyon:D
utána huztunk a gecibe mert hulákvoltunk:D
elköszöntünk benötöl is ^^mimeg 3an nikinél aludtunk:D jóvolt.D
jah és még maradt pia sXDD nembaj jólesz pestre.PxDDDD
annyit szakadtunk annyra de annyirajóeste volt nagyon hiányzott márr(L)(L)(L)(LÖ)(♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése