12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 12., kedd

Ribancok éjszakájra 10♥

pénteken voltam mókázni :D szombaton pdig go pest:D felkeltem 10kor:D 1kor átmentem csabára  ott találkoztam momoval fecóval nikivel és márkkal^^:D
bezsélgettünk megmindenxd sikeresen elhagytam nikimellénnyét:éxdd
utána felszálttunkxd és telivolt a vonat fogyatékosokkalXDDDDD és rajtunk szakadtakXD mimeg rajtuk hát egy élmény volt:'DXDDDDutána végre elindultunk:Dcsináltunk képeket videókatdxd a képekeet ide megpróbálom feltöltenixD de a vidiket majd késöbb mert még nem kaptam meg öket:D
aztán jót mullatunkmeg mindnen:D
végre felértünk rea már kint volt értünk^^ dancsit viszont nem láttuk sehol.. ahogy mimit sexddde visont imruskával találkoztunk*-* és elcsábítottam h jöjjön rére^^ utána átmentünk westendbe:D ott ettünkmeg minden:D pc-t néztünk:D utána megérkeztek mimiék:D és még pár ismivel taliztunk:D kint voltak páran nyugatiba meg ien csikozös boldndokXDD
utána felmentünk midenkivel tetöteraszra:D jah és találkoztunk rolival is amikor még bravo otthon nálla és homolya daninálvoltunk hb-ba:D és baszuss t9ökjóvolt^^
utána fent ittunk és mókáztunK:D meg midenn:D elvoltunk^^ jah meg felhívtam kortit olyan fél7fele :D bezsélgettünkveel:D mondta h fél9re jön:D aha 10re megjöt:'D:D de nembaj lényeg h jött^^
utána kint westend elött voltunkmég:D szakadunk fecó hánytxD mimókáztunK:DXD
és indultunk rére^^
végre megérkeztünk ott is voltjónéhány ismerös:D örültem jópár embernek^^utána kezdötött a party:D tánc volt meg mindenn:D jóvolt^^ beszélgettünk ádikával megmidnen:D meg röhögtem uhristen annyit:D nagyonjóvolt aparty tetszet^^ szal legközelebb isvalzeg meünk:D
utána hajnal 2 körül mentem megkeresni korteztxD hűt szegényke a szex szobába bevolt sokalvaXDD öszevista bveszélt világító gombáktól kezdve hajvasicsikágxDD nevettünk annyit:'D
utána hajnali 4ig bent ültünKXD korti bealudt én meg rajta feküdtemxd csináltunk képeket is de nem rakom fel mrert nagyonfejek vannak és korti megkért:$
utána 4kor kiindultunkXD nagy nehejhezn kirángattuk a fotelbölxdjaa éstalálkoztam marcival is^^ meglepett h ott lent volt de jóvolt látni :D
és gyülekeztünk:D
akkor jöttek meg pont  atanszikxd hát kjegyetlenvoltXDDDDDDDDDDDD nem szakadtunk áá kcsit seXD
utána mentünk sergiohoz:D márk fecó tomi és imi ott maradt:D mimeg 3an mentünk.D ott beszélgetünk meg szakadtunK:d most nincs kedvem felsorolni kikvoltak de jóvolt ienek mint kolby kiki pöti korti sergio megmár sokan ncsin kedvem sorolnxdd utána fél6kor mókáztunxDD hát készvolt onnétXD nagyonkaptukx dén leis feküdzem inkxd meg mrr teeen-en szakadtm mégxDáhh utána aludtam egy kicsit és 9fele mindeki elindult :D igy hát miis:D és mentünkis D:  aztán a kominon elküszöntünnk meg midenn:D és mentünk keletibeXD ott a 15ft gecinagycvoltXDDDDDDDDDD utána elköszöntünk és huztunk haza:D aludtunk beértünk és off van:D am viszaolvasva gecisok midennt kihagytam:D de ez csak igy röviden a lényg amit tudok és volt egy emléek aami ugyis megmarad bennem na ime a képek puszi^^ majd vidik is jönnek♥hja és zvolt még viccs h sergionál szinte midnenkia  földönaludt viccesxD
b

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése