12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 5., kedd

soha többé szerelem

soha többé nem kell ujra szerelem.mert elveszítelek hamár megfogom a kezedet.kérdések,válaszok,féltések és támaszok,de soha többé szereelem mert én mindig rábaszok.hiszem az igazat csak hamisak a mosolyoké tágabbak a terek és keskenyek a szorosok és elmulik a hitem a bizalom meg kétes de utálom h a szemed szemembe fényes ez a hibám.emiatt vagyok öszinte fekete a jelenem de mien a jövö színe?nemlátok tisztán elmosodtak a füszerek.. átérzitek bánatom de nem látom a szívetek. hazug az éj hazug midnen eggyes lépésed hazugon szerettelek bárhogy összetörtél és nézd meg.,hiába midnen h utáljalak nem megy kezemben a rózsa mi szívemnek egy fegyver nemkell a társalgás nekem elég pár szó. soha többé szerelem megfogadtam szásszor de látod h mivan h nélküled éljek iet szolj eeste h nyugovóra térjek mert téged látlak fejed csokod .emeled.hiába fogadtam meg h soha többé szerelem .sohasoha nem fogadok meg tanácsot soha soha nem gátollak majd alláá csak .soha nemfogsz látni h nevetek a parkban szívem a tiéd talánsegít majd a bajban madj egszer addig várok és irok addig nézek az égre és látok h sírok meghaltak..de csak a te mérged táplált én láttam h melletem felhökön száltál talán csak látszatr egy illúzió volt csupán remélem jobb pasid lesz egy magamfajta korcs után ennyit belölem te megsebezted szívemet akárhogy is látod én csak jóirányba vittelek tudom ez nem érdek nézz hát át rajtam soha többé szereledm de te megtalász a bajban ,zuhanok a mélyben mint esöcseppek az éjben midenn arra ösztönöz h a szerelemtöl féljek utolsó csókodat még ajkaimon érzem soha többé szerelem mert öhh ez a vége egy utolsó mosoly mi hamis még is igaz egy utolsó szó mi után lehetne vigasz egy utolsó csók és gondold át mit szeretek egy utolsó érzés és soha többé szerelem...
egy utolsó érzés és soha többé szerelem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése