12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 4., hétfő

Hétvége♥

Pénteken bementem csabára:D
találkoztam nikivel adnival és cecével^^
elvoltunktökre megmidnen:D
aztán felmentünk városba ahol voltag gabiék stb.. sokanvltnxkd nicsn kedvem sorolni :D
auztén andiékkal csináltunkképeket.megmdennDD
és hazamentek:D
aztán nikivel mi léptünk gabiékkal:D
autókázni és mókázni közbe:P
gecijóvolt^^baszameg:D
áhhh:D
aztán még városba tengelödtünk:D
és ahzamentünK:D
atztán szombatot végiguncsiztuk:D
vasárnap meg gabi márk jack átjöttek értem este 7kor és átmentünkcsabára felszedtünk dalmát:D és kimentünk póstelekre...:D hát ott is kva nagyvolt:D
elkocsikáztunk összvizsa:D
megintcsak zenét hallgatunkXD hát én teljesen besokaltamXDDdeazélrtkjvajóvtol^^
hazahoztak és csicsííXD
másnapp vagyis ma:D reggel nemmentünkbe suliba..XD nikivel márkot is elrángattuk:D és a lencsésin hülyütünkxDd
beszélgettünktökjót dolgokróll...:Dkellemesen telt:)
közbe taliztunk jackal és gabival is:D
jóvoltnagyon^^
és várom már a hétvégét h mehessünkpestre^^
ime néhány kép és videó:D
vagyis képet nemtöltök mert ez a szar nem enegdiXD szal azt fészbukon megtalájátok:D
de avidit
belineklem:D
http://www.youtube.com/watch?v=oHbOCN2MosE&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=Tsysy9DBgcA&feature=player_embedded
^^ na csá♥madjirok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése