12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 15., péntek

fecimmel 2nap♥

a gondok megint jöttek szerdán.. sikrerült megint cinkelnem egy ismerösömmel...amib9l kiderült h félre értett vmit.. hát érrdeekes.. mind1 nemisakarok eröl bezsélni leszarom az egészet.
na szal aznap átmentem csabára találkoztam márrkal beszéltem vele. :)utána taliztam gyucha gabival és jött niki is :D utközbe találkoztunk cecével és jokoval is :) utána mentünk a busz,megbe: ott feelszáltunka  gyulai buszra:D átmnetünk:D találkoztunk a pu-nm manóval^^ jovoltmár látni :) utána elment:)közbe megjött feci is.. eltelt az idö mentünk a buszhoz szószerint futvaXD áá nemcinkxd utána fecinél beszélgettünk:)megmidnen:D és aludtunk .. reggel arra keltem h bekente az arcom fogkrémmelXDDDDDkb ennyi vicces volt az egész midennbexD utána kitaláltam h menjünk át hozzám:D átisjöttünk:Ditthon bezsélgetünk meg ö annyummal:_D elvoltak..xD lejött karolais :D másnap:D
kivittük kocsival az állomásra:)
de legalább nem telt olyan unalmasan a betegszabadságom:D
de mostmár  kéne tanulgatnom:%
nacsá:D
mamg nikinél alszok..mert há hnapo suli-.-xddd
ja és ma leszuj afc klip*-*szal lesni kell^^
na pusz♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése