12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 25., hétfő

swet seexten(születésnapom)♥Köszönöm*,*

urhsiten levagyok döbbenve valami hatalmasat jelentenek az emeberek megvavygok hatódva könnyekig.. nagyonsokmidennkifelköszöntött*-*ésnemfelejtett el:$$
a fészbukomon több mint 150 felköszö9ntés van megsem tudtam számolni... soklevél.. és ahgy irtam visza a köszöntésekre leiltott a fészisXD
mert annyian itrak h beoffol:D és nem enegd h kommentáljak sehova:O
de nagyonjól esett és h tujda midnenki nagyonköszönömmidennkinek*,*midnenkinek láttam és nagyonörülök neki nagyon aranyosak vaygtok:)
hihetetlen számomra... nagyonköszönöm csak ezttudom mondanni...:)
Pénteken pedig wigwamba megünneplejük^^ nagyonjóleszszrintem:D
am kész a haajam sis^^ amdjlesznekképek:D
és ma kaptam 2 képet is felrakom:)
t ehát nagyonköszönöm midnenkinek(L))))) leirhattatlan szavakban amit érzek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése