12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. október 31., vasárnap

ezt most neked.

ezt most neked,
ezt most rólad,
ezt most érted,
ezt most miattad,
szavak... mivel teljesen elhitetted veelem... ha tudtam h NEM..mert... akkor miért??? miért kelletek a szavak..amikkel mást hitettélvelem?:SSSSSSSSSSSSS
"vigyél haza"....
nemértem én az egészet... oké rendben énis vágtam h nem mert...
de akkor minek mondtad azokat??????
kicsit 9sszetörtem... deannyi vér nemvolt bennned h elmond.. hiába is tudtam...
nemértelek... de nemis próbálkozom.. de megoldom
elöveszem a piám és a (....) és csinálom még egy másik világba nem kerülök ahol TÉNLEG álomvilág köszönt.. és olyan mesék amit te elhitettél hogy igaz(U)
most nicns ihcletem h irjak... de fogokmég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése