12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 12., vasárnap

Péntek Lecsófesztivál'

Na szal bocsi h nem irtam mostanság.. de nagyonsemmi nem történt.. az osztály offosXD kész az egész:D
de van 1-2 normális arc annyi volt a héten h nikivel reggelente mindig tallizunk és elkisér a suliba meg hülyülünk stb:D♥ egész héten ez ment de már  a péntek érdekesebb volt^^
hazajöttem 2ree elkészültem megmidnen:D
beszéltem márrkal:D ö szolt vivcsunak és az állomáson találkoztunk Nikivel onnét pedig mentünk fel az angyaloskuthoz:Dott volt még jack gabi és még egy gyerek akinek a nevére már nem emlékeztem:$Ł
és jack cicájaa:D
elmentünk máshova ...:D'multani"xD
elvoltunk mint  a szarXDDDD annyi hülyeséget összehordtunkXDD
jesszusom:D
niki: elment a fülem..Én:Hova mikor hol?nikki: márvagy 5 perce én? és hovaXDDD?
áhhXDD meg halálközeli élmények megijedni maguktólXDd
hát ebböl annyira nem lett se ivászatse irigy hónaj mirigyXDD
vettünk uigyan piát de nem ittuk meg:O:D
irigyre  meg annyian voltak basszus:|
XD
h oldalról se tudtuk nézni..XD felis adtuk...XD
anyi hülyeségvolt az esteXD
de kiis döltünk:D ettünk a Mc-donaalsba és huztunk hazaXD otthon még szakadtunk egy sort.:D
de baszott nagy este volt(L)(L)
kell még ien:D
jah és 18án pest ^^♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése