12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 12., vasárnap

különös.

Különös hogy mennyier változnak az emberek.
különös h mennyire éretlen érzés.
különös h megváltozott midnenki.
különös h meglepett a rózsaszín köd és napsugár sem sárga már.
különös h érzem a szívem hangját.
különös h mindig is féltem e hangtól.
különös ami bennem hangzik.
különös dolog a szeretet. szerelem.
különös h miért különös.
ennyi telik tölem.
az emberek barátok szerelmek helyek érzelmek változnak.
azthittem mikor utoljára összetörték a szívem h soha többet nem javulok meg.. ez igaz egyrészt mert egy szerelemböl sosem lehet teljesen kigyógyulni. legalábbis részemröl.
és azthitem h vége van a világnak és szídtam magam... h miér nem az eszemre hallgatok.. a szívem mindig csak bajba sodor...
de az érzelmeknek nem lehet parancsolni... midnen egyes arpó kis szikra esélyt nyujt a reménynek.. az pedig a szívemnek ami az agyamat rábeszéli.. próbáld meg.. ne add fel ,  a boldogsághozvezető uton elfordulj másfele.
nem éri meg.
ismerek valakit akiben megleltem azt h talán érdemes arra h szeressem.
de bizonytalan vagyok gyanakvó.
kést nem adok a kezébe h szíven szurhasson a legapróbb dologgal.nem akarom elbízni magam.
néha furcsa  érzések kalandoznak vele szembe ... akarom..
de néha félek h más... és elitélem a dolgot magamba h ennyire hülye leheetek.. eznem igy van ahogy gondolom..
sokat kételkedek és bizalmatlankodok..
de próbálok bízni és szeretni és midnen kiderül.
hiába mondtam azt h még egy utolsó érzés és soha többé szerelem.
mert ez nem igaz..
azokat haragból bánatból és gyülöletböl irom.. de soxor igazak...
16sem vagyok még.. még anyi mdienn várhat rám..
és soxor elenne beszélek a dolgoknak..voltak olyan dolgok amik megfogdtak engem.. de vanak olyan álmok amit elkell engednem.
megszámolom a perceket.. meddig leszek boldog..
18a midnent eldönt..,
lehet összetörve alcohol mámorátol ölve a rózsaszín képet magamban megrészegülve...csinálnák dolgokat..
de leeghet szerelemmel teljes érzelmemmel és más mámortól uszva cselekednék.
najó most fáradt vagyok majd irok.
ŁŁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése