12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 4., szombat

bnf koncerrt, megmidnen:D

na szal a tegnapi napom elégéé jóvolt:D
reggel nikivel taliztam elkisért a suliba:) utána délután rohantam haza volt1-2 vicces élményemXDDD
pla centernél megállítot egy kis emos gyerek h ismer:D nemvágtam kiaz:D de biztos^^
utána hazajöttem elkészültem és jöttem be csabára:D az állomáson várt niki,britni,vacsi mica,bottyán,titusz megmitudoménkikXD
utána felmentünk 3an én niki és britini a szökökuthoz ahol volt márk manó vivi és nita^^
utána bementünk centerbe ja és patrikk és haverjai és vettünk piát és kiültünk a parkoloházba de ugyvoltunk vele kár még inni majd konci utáán:D aztűn szokásunkhoz híven sokkoltuk az emberket meg baromkodtunK:D kibaszottul elvoltunk:D
utána márkék lementek elöre ki center elé cigizni én és niki hans és mátéka fent maradtunk meg még késöbb csatlakozott dávid és haverja mondjuk öket csak látásbol vágom:D de tudom az egyiknek a nevét mostmérXD ott beszélgettónk megminden:D aztán lementünk :D és márkék éls bejöttekD: végül meghalgattak 2 számot és modntk h ük elöre menek inni:D mi még máátéékkal szakadtunkegy sort a bnf-en:D de am jó hangjavan az énekesnek:D végül 3an megint utnak eredtünk  a csabai blaháraXD és ott leültünk inni nagyonjol telt az este tetszett^^ végül indultunk haza:D meh persze ittunkjis*,*
 a busznál még szakadtóunkegysortmidnenenXD utána elköszöntünk brinitöl is:D és mentünk haza:D beszéglettónk mégninikvel:D és énis felszáltam a vonatra:D
zsozsi kijött elém:D elindultunk haza és végre láttam egy hullócsillagot*,*
fura.. hiszen nem láttam eddig idénXD csak most:D és azis h sosem szoktam kívánni vagyis emjut eszembe de egy valakit kívántam most:Ł HISzen nincs egy óra mikor eszembe nejutna.$fura de valahogy mindig az agyamban va...é.
apám után te vagy az első férfi a szememben aki igen ÉRDEMES h szeressem!"- a fészbuk állapotom...igaz hiába fogadtam meg h soha többé szerelem de mást érzek.. megint a kibaszott érzelmeim és a remény.. remélem ezuttal nem csalódok valami kva nagyot..  meglátjuk:)
max lökhetem a soraim h mgeint mien szarul vagyok MAGAM miatt:S:S: de nemhizsemmm legalábbis bízok benne.. és van nagyonsok esély ill fénytz látok abban h ez ne vesszen el az h boldog legyek valaha is vele.)Ö
utána egy kutya kihíján megkergettett minektXD a csillag utánXD szal vissza körbe mentünk:D hazajöttünkXD hát én ugybealudtam h észre sem vettem mikor ment el zsozsi:$xDDD
szakadtam egy sort de hátna:$xdnemvoltam részegcsakvolt bennem pia.D 
másnap felkeltem azaz ma.D és elmentünk nagyanyámhozxdd kaptam zsétXDD és veszek végre pink szinezötXD leszarom:D

ill jövöhéten niki névnapja.D szal kénytelen leszek lemenni a narancsba:|XDna mjad fasaza leszvbiztosan:D:DxDdcsak részeglegyekXD
délután pedig növéremékkel elmentem horgászniXDDDd hátazis egy élményvolt:'D
most pedig  épp a megasztár nézéséböl jö9ttem visza:D van egy abszolut kedvencem akit már a válogató óta imádok:D mert kinbaszottjó hangja van:Dés amit most énekelt  1 duettet vmi gyönyörű volt:D szidtam is voltna  a köcösg zsűrit ha nem engedik öket hiszen szerntem ez volt a legjobb persze sok kedvencem vvan de üök a favoritok..http://www.youtube.com/watch?v=khdEbJ3Ce_Q  ime ő az akit imádok:D majd belinkeelem ha fent lesz youtuben a közös duett de vmi nagyonjó volt:D
feküdtem az ágyban és ahogy halgattam a jobbnál jobb énekeket nagyonsoknál kirázott  a hdeg máér nem azért mert szar volt hanem annyira jól énekeltek h az valami hihetetlen kvára teteszett**
annyi érzelem van benne és ahogy a hangjukat tudják  ahhh nagyoszépek imádom az ieneket:)
most pedig kva jól érzem magamat és hát ez látszik is szerintem az irásoomon:)
van  1doboz cigimXD miny mek pancsolni és nlzem a rocktábor 2öt mondjuk utálok egyedül dvd-zni de majd megoldom:9
nikivel ma pont arrol bezséltünk h sok ember van akiket már nem barátságbol hanem szeretetböl szeretek.. hozzánütek a szívemhez.. nem hiába monjdák h  abarátság a tökéltetes szerelem.. hiszen annyi boldog pillanatot hoznak auz életembe:)
hiszen van nem egy ember akit ily modon a szívembe zártam nem kívánok neveket említeni talá majd 1x.. de sokvan akikhez érzelemmel szeretettel kötödök vagyis hát nemsok.. de van:) 
mert midnen ismeröst és havert nemzárhatok:) de van elég=)
vizsont baj velem h akiket ily modon magmba zárom annak szinte akármit megtudok bocsájtani.. jó volt már h akkora nyomot hagyott bennem h töbé nemvoltam képes de jellemzö h nehezen tudom eltaszítani de viszont képes vagyok rá! igen vannak bajaim a barátokkal mostanság.. hiszen egyet elvesztettem ls egy másik is szikla szélen táncol,... deugyérzem neki még van esélye h rendbehozzuk ghizsen kva indulatos voltam.. és tiszta fejjel kell gondolkodnom.. midnen bizonnyal a bizalom megrendült vagyis elis szakadt és ez a része vagy sosem lesz a régi vagy pedig hosszu idö kell.)..
na mind1 nagyonszeretek sokmidnenkit és azokat amit nekem nyujtottak eddig valami kimondhattalan és leirhatatlan érzés érezni azt h mennyire köszönöm nekik.. lehet másoknak csak sorok és betük ezek mERt érezni kell ezt legbelül és sokmidnenkinek nem megy..csak rámonjda h persze értem.. mint akárcsak egy zenét az értelmét és  modnanivalóját megmidennt kell érteni ahoz h érzezd miröl is van szó..
sokérzelmet megismertem és az emberket is soxor tudommáér mienek nagyon látom valahogy sokmidnenkin miért is van ez meg az.. pl nem szeretnék említeni de azthiszem elég ember ismerö lettem a tapasztalatok miatt..
na szerintem ennyi lesz most mek pancsolni és dvd..
ésegy zene amit ma soxor halgattam:).bár nem  a szövege most ebben a lényeg hanem a ritmus elöadó sokmidnen szeretem ezt a zenét:)kcisit feldobott ..http://www.youtube.com/watch?v=Fpt5xxdPhvg&feature=related  
na♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése