12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 26., vasárnap

offf

megszeretnék halni,hogy ujrakezdhessem az életem... annyi midnent megváltoztatnék...bár igyis sok emberben hagytam jó és rossz nyomokat.. valszeg sosemfogják meglátni mien is az igazi Hottie belül... h mit érez.. h mien.. néhány sorbóll..betüböll.. talán megismerheted..h mi esik le?
egy depresszív baronm.. aki midnig aggódik és idegbetegeskedik.. várja az igazit.. aki sosemjön el:'(
átéli vidám és szomorú perceit.. bár ujrakezdhetném.. lelki világom megintcsak padló alatt van..
annyira nem ismernek.. csak egy állarcot..és néhány sort ami a lelkem világából vetem sorokra..
érzek... már rég megöltemvolna.. néha azthizsem sikerült.. de csak aleszarom marad...=/
soxor nemtud érdekelni semmi.. egésznap.. semmiérdekes életre valóság nicsn.. elvagyoktünve.. hallani nemsokat rolam.. beburkolozva lelki világomba bezárkózva..ülök..felkelek elmegyeksuliba.. hazajövök leülök a gép elé..irom a szöveket hallgatok zenéket.. lefexek alundi..sokkalok..idegbetegeskedek..nemlátom a szépdolgokat.. és nincssenki aki megváltoztatná a belsö énem..várok vmire ami soha nemjön ell.. vmi hiányzikbelölem.. deénsemtudommiaz..talán az öröm.. nincs egy valóüdiszívböljövö mosoly.. mimögött nemlenne félelem megfelelés vágya...várok,ülök..nicnskedvem aludni..nicsn kedvemsemmihez,.. az alcoholba kiélem magam.. és midennféle szerekben.. a nyáronis ,..gyógyszerek...és mimás örömszerzések...:Smirejüez?
egy idöre.. vmien szitenn boldogságotnyujtanak  abarátok.. akikkellehetek.. de nem midnekinek tudom elmodnani.. boldog lehetnék sokmidennért.. de nemvagyok... én nemtalálommaagam se szépnek...sejónak.. egy semminek.. értelme fullranincssemminek.. volt oylan idöszakom .. h ithonültem napokig amikornemvoltsuli és csupán 2órára mentem el 1 barátomhoz és az egész napjaim felbolydultak... néha volt h anyirakivoltammár h már barátok elött elsirtammagam akkorhülyeségen.. amit ök se értettek..csupán érzelmikitörés... felhamozodtak..ritkán sirok.. devalamikor kényszer viszrá.. és elötör.. mert elfolytok mdiennérzelmet.. vmi..vagy talán vki kéne aki megváltoztatja midenzte... volt nem egy nem kettő aki megtehette ,..nmegis tette.. de a nyom amit hagyott bennem.. midennt kiölt.. van valaki akitimádok... de nemértem soxor ötsem..nemmidnig vagyok biztos abban én ténkellenék neki??
ugye te más vagy?
ugye te nemvagy olyan mint a többi?
ugye te nem töröd ö9ssze a szívem??
vajon nem e típor belém?? kilesz a következö?kihagy itt egyedüll???
kiszur hátba ismét.. fáj.. hanemlehetek megfelelö.. és ezáláltal énlezsek a szardb... mert TI VAYTOK  A JÓK(Y)
és magamat hibázattaom mostis.. amit ma tudtam meg.. ugyccsinálom h leszarom..pedig valahol bent érdekelll.,nagyonis... másokszerint neménvagyok a baj.. mertolyan különleeges és leirhattalan szemályigés vagyok... szerintem nem:)..foghy a kitartás belölem... h mennyi midenn elkurtam... és annyit irok haragról fájdalomról és sokat dühböl...
na de elégismert gyülikbennem már a szó irásától is az átkozás..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése