12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 13., hétfő

Anyámmal Magna cum laude konceerten:O:|

Hát ez egy rohadt hirtelen ötltet volt:|
mert tnap este 8kor mámár lefeküdi készültem:D és anyutol kérdem hova mésZ?:_O
elkezdi magna cum laudére a mazzdzagfalvi napokra:O
mondom megyek énis várjatok:D
gyors összekaptam magam megmidenn.d be  kocsiba anyu 2 bnöje:D és nyomásxD
hát reginaxDDD bazmeg h az midnig részeg:D
istenemXD
odaértrenk midenn:D
bementünk a nagytömegbe:D
végre elkedzötött  a koncert már1x voltam rajta már akkoris megszerettema  többi dalát is hiszen oylan szépeket tud irni és beleénekelni*.*
sok olyandolgo van ami  a mi családunkhoz is köthetö..
és egyszuer mit válallt a mező misi:O
lejött a színpadról
be a tömegbe öllelgette az emeberket?D
midenki  levolt hülve h bejött hiszen ez nemmegszokott:O h akárki vbejön és odajött hozzám nézett a  szememebe és emegfogfta a hajam és mosolygott az emeberek körülöttünk minket nlzteK:|
amit nagyon utálok
de vmi nagyon érdekes és kellemes élményovlt.. hiszen mintha kicist hasonlítana édeaapámra...O a kezei  amosolya az egész karakter.. nagyondurva volt és örök élmény.. volt 1-2 szám amin majd bekönnyeztem gyönyörüek.. meg persze a mulatás is megvolt^^
igy hát egy hirtelen jött ötletböl kibasott nagy és felejthetetlen este lett^^
végül megnéztük a tüzijátékt:D
az elment..:D
jah megbeszoltak a  bíkísi legínyekXDhát készvolt:D
na sá♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése