12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2010. szeptember 24., péntek

Bocsánat. Morrisonsba Afc és garahét^^

Eöször is bocsánat h nemirtam 1 hete kb..
most hát leirom.
Mult szombaton Fecóval Délután felutaztunk pestre megintcssak^^ beérkeztünk keletibe:D kijött elénk wollyy Andi deni  mimi meg már nemtudoM:$
jah és talákoztam wixíível is^^
utána vártunk még pár embert és indultunk is :D
átmentünk nyugatiba:D ahol épp emo tali volt meg persze lencyyért és vanesszáért kellet menni :D utközbe találkkoztunk kortival is  aztán beértünk iszogattunk szakadtunk meg midenn gecjijóvolt^^
aztán megjött ő is:$
ahogy megölellt.. olyan furcssa érzés tölött el.. megbizseredett a hasam ahigy egymáshoz ért.. mintha ezer meg ezer lepke szállt volna benne :$
legszívesebben megkérdeztem volna teis érezted?:???
durva volt és különmös érzés:$ mintha ő sugározta volna...$

utána mentünk morrisonsba vetünk piát :D iszogattunk^^ megmidenn:D
bementüönk morrisonsba:D hát valam kegyetlen kurvajó volt*-*
midennvolt ott:$xDDD hát akkoravolt^^nagyonagyonagyontteszett^^
miután vége volt utána mentünk ki még inni meg stb..:D
és utána mentünk ronhoz és nálla aludtunk^^ még 1x köszi mdiennt:)
és ottszakatdunK:$...xD
hát nagyjábol kva sokmidnekinvel találkoztam aki számít^^
jvoltnagyontetszett^^ŁŁŁŁŁŁŁŁ
remélem sokien ,még lesz:D
már annyira nem emléxem.. de csodálatos élmény marad ezis♥
na hűt gara következett:D
hétfön kedden és szerdán meg nikinél aludtam:D hétfönés kedden hiába ittunk nembasztunk be.. meg hát kedden vot egyks cink a rendörökkel is _...:S:fastzkivolt velük.. de megusztuk:D:D
xdd
aztán a  szegyának gecijóvlt a happeningje^^ nagyontetszett:D
aztán szerdánvoltunk leho koncin:D  meg átjöttek vitális máttééék jo:Dvolt:D
ittunk^^
és többet ért mint ahétfö és a kedd is :D
annyit szakadtunk ezekkel a ghülyékkelxDmeg ma is cece andi én márk szinti nono :D áhh kegyetlen jótzskadtuk^^jovolt^^
na sztem ennyi most nincs nagyn kedvem meg idöm se... na nemugymitnha eddig lettvolnaxDD
na csá☻

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése