12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. szeptember 5., hétfő

osg,pest,kecsó megienek:D

már megint elvagyok maradva blogirásba:O baze nemtudom mikor mivolt a lényeg h mult pénteken mentem kecsóra  vonattal xdeste negyed10re értem oda kijött értme noel meg ádis^^
utánaádishoz átmentünk^^
másnap vissza kecsó: DD
és misinél lájt: D
vasárnap  én jenci misi noel bakos butí mentünkstrandra valahova bugyi alá:"+D hát jókis élményvolt: DXd szabadvíz csuszdaXDmadjnem belefulladtam a  vízbeXD de tuléltemXD
azztán vizibicikli megminedn:D jóvoltazé: Dkeddenfelmentünk pestre:D aznap panzióba aludtunk sajtiékkal: ,Dmásnap meg go dürrer enternix próba utána pedigszerdán pedigjöttem haza: D ugyebármásnap suli-.-' remek volt az eslő.nap már utáolom és márfaszomkivan vele... deháttürnikell:(
aztán pénteken vonatra ültem ^^és 7re nagykörösre értem: D ádis jött értem ki bicóvalxD kimentünk mer valami rendezvényvolt: Dfazsavoltám volt flour:D végzödtem egy idősebb emberen h szídtaXD aztán nemsokára neolék is odaértek: d
aztán 9körül hazaestünk ádishoz:D aztán alvás:D másnap pedig felmetnünk osg-re... aztán este haza.ckecsóra.. hátigen nemugy terveztük a dolgokat nmegmidnen de hát ezvan. aztán mentünk noelhez aludni.másnap perszejókorán keltünk h menjünk próbra fel pestre vissza.jöttek sajtiék és mármentünkis: D
utánadélutánfele jö9ttünkhazacsabára mert noel megakart nézni egysulit,de hát sajnos elég fos lett:S szal nemjött össze. és este pdigment hazasajna:(((((
ed azért jóvoltmnden♥
nagyonszar h itt a suli,valami megoldást kellám találnimajdlesz amilesz: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése