12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. szeptember 30., péntek

Multhét,.,garabonciás hét

Nos annyira nem emléxek miis volt a multhéten de valahogy megerőletettem az agyamxdd szóval pénteken bementem este 7kor noelért. találkoztam nórival: ) vele beszélgettem^^ utána pixivel voltam picitt aztán noel megjött... hazajöttóünk:D másnap elmentünk délután manóhoz: DD ottvoltunk városba megminden fele: DD ottaludtunk:D másnap átjttünk csabáraD ott anyuékhoz csapódtuk és elmentönk mekibe zabálni:P
aztán hazajöttünk:((( mármvasáárnapvolt annyira rossz h ien hirtelen eltelik:( hétfőn áthozott minket zolicsabára noelt felültettem a pesti vonatra. én meg mentem a suliba, ugyebár most volt a gara hét. :S sajnos nemmentem el a fáklyásra mert hülyevoltam:S már megbántam... mert egy nagy élményt hagytam ki. kedden elmentünk zsozsival a heppeningre voiltunk gara citibe találkoztunk nikiékkel dévékel.:D és hajnikávalXDDDDD pfff:D
aztán hjazajöttünk: DD és nemvoltam több napot kint a héten:o voltam csütörtötök mamánális: DDD aztán gólyaavató megmidenn:D jóvolt hamar eltelt:P ma pedig megint péntek van hál istennek elmarad noel koncertje igy jöhet*-*na(K)

kb a lényeg röviden amire emléxekxd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése