12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. szeptember 20., kedd

Péntektől-vasárnapig

Pénteken vége volt a sulinak és zuztam kecsóra^^ beértme mivel noelnek még órája volt ezért elmentem a sulijához ott vártam kb 10percet utána jöttis ki^^
ésmentünk refihez megenni:D utána elmentünk hozáá 8feele.) később átmentünk misihez másnap korán reggel-.- go szalkszentmárton tetováltatni:) utána pedig pest:) sajtiékkal voltunk aznap hajnali 2ig.. szórólapoztuk megienek. nagyonszenvedtünk:S utána ádshozmentünk fél4re oda is értünkXD aztán aludtunk kb délig és agynheehezen elértünka keletibe ott persze noelall lebasztuk a vonaott-.- mint anno tomicval szal remek votl.... végülis fél9re berénybe voltunk és fél10rahaza is értünk:D jószarhétvégée volt megmondom öszintén. meert folytona rohanás és kb alig voltunk kettesben de azért jóvotl mervele:) másnap pedig ő korán ment mert számot mentek felvenni:)
hétfőn és kedden enmvotlam suliba ideglileg annyirakivvagyok h nagyon:S .,... namind1 majd leszjobb is.
várommár a hétvégét: )
♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése