12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. szeptember 13., kedd

SZeptember

Érdeekesen és nagyonjól kezdődőtt az első sulis hét:O
vasárnap noel hazajött veelem pestről és megnéztük a sulit ami cé:S
szerda este megit eljött h békésen nézzünk dre nemjött össze: /
csütörtötök ugyvolt hazamegy igy ellogtam suliból: éXD de lebeszéltem h majd pénteken:D igymásnap megintcsak nemmentem be: $XDDDugyhogy délre kecsónvoltunk és mentünk fel városba butival találkoztunk: Delkisért minket még noelbeiratkozott: Da másiksulibaamit kinézett
aztán aznap misinél hb volt a születésnapja alkalmábóL: Djóvolt: Délményvoltxdd szegény ádiss kapott
aztán már szombatt láááájt ls már vasárapis: (( és mentme haza és mégcska kedd este van és aligvárom h menjek már péntekne*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése