12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. augusztus 22., hétfő

Kecskemét,Pest:)Zp,afc

Péntkeen elindultam Kecskemétre Kijött értem Noel aztán mentünk Misihez ottvolt buti megjenci:D
utána kimentünk refihez asszemxd és nemsokára mentünk át ádishoz:D ott aztán volt végzés nemkevésXD szárító tetőn és hasonló szindrómák:D xddd
aztán másnap beugruttunk noelall kecsóra voltunk valami házibuli szerűségenXDDDD dávid gettaXDDD mgeááá nagyonnagy voltXDD atissal meg a barátnöjével nikivel utána  jöttek velünk vissza ádishoz:D
vasárnap pedgjöt manó:Deste szurtunk atisnak és nikinek pc-t utána mentünk misihez és ottvoltunk misinél hétfőig^^
már nemigazán emléxem mikvoltakxd
kedden jenci én misi noel ádis mentünk fel pestre Zp-.be road-ra:Dmeg elmentünk pár helyre pestre dáki is jöttvelünk gecijóüvolt csak fárazstó mivel lemondták a szállásunkat igy kiültünk deákra és aztán eszembe jutott h zolihoz lehetne menni de mivel a többieknek nemvolt kedve jönni igy csak ketten mentünk noelall.:D másnap jenciék megint fent votlak igy kiültünk deákraxdd:D estig kint voltunk:D csütörtökön pdig mentünk tetválni szalkszentmártonra:D aztán este volt mire visszaértünk:D
voltunk ittott:D meg sajtival találkoztunk:D kurvasokatgyalogoltunk aznap áááá:S:S:xd
de végülis odaértünk  pénteken pedig felmentünk még pciit a városba aztán kocsival jöttünk haza:D
aztán itt látj:D szombaton pdeig én zsozsi meg noel mentünk tótkomlósra afc-re :D elment dolog volt:D bár volt ott egynagyon félerlmetes ember:|ˇXDD aza mai napig sokkol:) de jóvolt:D aztán másap noelt bekisértem mert ment haza: ) jókis 10nap volt vele*-*♥
na kb ennyi röviden tömören
és nagyonhiányzik most noel gecifura h nincs itt:((((((és nincs kit ölelgetnei
szeretleeeeeeeeeeeeeeeeknagyon♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése