12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. augusztus 8., hétfő

Nállunk,kecskemét mezőtúr:)

Mostanság történetek dolgok... bocsánat h megint nemirtam jó ideje csak nemnagyonvolt időm, és kedvemm irogatni... bár az biztios h megmarad  az idei nyár nagy része unalom volt
Nos kb 1 hete nállunk volt egy kis összejövetel én kovács zsozsi karola manó bezsélgettünk énekelgettünk iszogattunk egy kicsit szal igy nagyon lájt de jókis este voltXD szakadtunk elég sokat a szerencsétlenségeken... meg egymáson: D mint pl az ajtó élének neki menni izombólXD hátjóvoolt:)
utána pár nap mulva manó és ébnn mentünk kecskmeétre:D első nap ádisnál utána keddtől csütörtökig misinél:) jóvolt^^mint mindig: ) voltam noelall noellával és alexxal studióba felvenni a but not today  első hanganagát:D egy élményvolt:jólett nagyn:O bár lehetett ott összevissza nevetni:) belinkelem nektek és ott meg találjátok az akusztikus verziót is http://www.youtube.com/watch?v=I483SenDSCw  készül majd nemsokára egy nagyonszép lassu akusztukus számis*-*az nagyontetszik:)
aztán hazajöttünk manóval csütörtökön szombaton meg mentem dézivel mezőturra:) ottvárt dézi egyik ismerőse a nevét már nemtudomxdd 6ra értónk oda 7re pedig ádis és noel , elöször mikor odaértünk a fürdöbe totális szarnak tünt wez az egész alig voltak meg ieneekS::S de végülis ugy gondoltunk elmegyünk pennybeXD természetesen 2 kiscsaj ugy félre vezetett minketXD nem h a penny fele  a másik irányba szal azt lekéstük visszamentünk:D és gyültek már az emberek volt a rise of fate caps for ceroline:o nos erről a zenekarról nagyonsokat hallotammmár de még sose halottam öket. hát mondhatni h leesett az állam:O egyszerüen kurvajók van színvonaluk számomra ök az eddig halllotak zenekarok  közül a legjhobb:o nekem  a bmth-nál is jobban tetszik, bejött az egyik énekes csávó a tömegbe meg ienek:O áá kegyetlen jóvolt baszkiii:O az tuti h mostmár mek:)volt még a the idoru aztán noelall jöttünk haza anya jött értünk:D másnap jókat röhögtönk a krumpi sütésenXD aztán este befestettem a haját és reggel ment is haza:(((( mert dolga volt, és ha midnen igaz a héten mehetek dolgozni*-*végreXD jólesz végre sopkpénzt összeszedni és elmenni nyaralni vagy valami féleségre  ^^alig várom: )
hálistennek a  hiba mit elkövettem talán megbocsájható.... de biztos h többetz iet nemcsinálok.. de nagyonörülök h mindnn oké



na kb eennyi: )
szeretleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekNoel♥nagyon!!! és lassan fél év: )






http://www.youtube.com/watch?v=lQ3KjencMK0&feature=related    *_____*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése