12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. július 29., péntek

én folyton csak hibákat követek el...

igen... én folyton csak hibákat követek el...parasztvoltam... hibás vagyok elsimerem. jólesik és szükségem van rá h leirjam..mindenki követ el hibákat.nagyonnehéz kivédni ezeket...hamost evvel midnent felborítottam a világomban melyet kurva nehezen építek fel ujra és ujra... és közben sokszor elvéreztem ...fogokismég.
én bennem ha ujra eltöriik midenn... elsem merem képzelni mileszmtalánjobblenne ienekre nemgondolni demegtanultam már h mindenre kell számítaniii...sajnnos gyülölöm h iet tettem gyülölöni is fogoom magam ha "megölöm" magamat ezzel
nemértem sokszor magam... lehet a kegyetlen kétségeeesés vitt rá... sőt ezbiztos. néha kikapcsol az agyam és máris elvérzek...  nemmmerek sokmindent.. érzelmeim tengere befagy és kiaakad és könny marad az arcomon..mnemlátok tisztán...nemérzem a levegőt... nemérzem a világot... részeggé tesznek az érzelmek...kételyek közt létezem a világban.. mindenn erőmmel azon leszek h helyrehozzam hiszen számomra jóideje csak ez éltet... és csak ezkell...másnem....nembirom elvisleni ezt... iszonyat érzés...széggyelem magam...nemértem magam miért kellet ez.... téll ennyire balfasz vagyok?:/ miért büntetnek folyton....lehet h eztisis csak tulreogálom.. de vérzikmár a lelkem...félek rettentetsen...próbálok jólenni és tökéletes... de minnél jobban próbálom annál inkább csak kudaarcokba fulladok...:(...egyszerüen ugyérzem megint nemtudok mitkéne tenni... vannak gondolatim melyeket leforgattam magamba 100x és megrpbóálom és nagyonremélek...és bízok-*

****én tudom azt jól, hogy bűnös a lelkem,és tudom azt jól, hogy zárka a testem,és azt is tudom ám hogy megfogok fizetni,
de addig a szavaim nem fogom vizezni,anyám mindig mondta: Ferikém csak gumival,de nem vettem gumit mert nem voltam gruppival,ez nem büszkeség,ez csak a történet,
lehet ők dugnának, én csak ölelnélek,és bár új tavasz vár, új szerelemmel,én a régit vágyom, soha nem feledem el,
most még,a holnap vagyok de nem is olyan sokára,egy szép napon lakat kerül a pofámra,engem is elásnak, én is majd eltűnök,csak te emlékszel rám, a kertünk mögött,hogy ki voltam, mit tettem, és leginkább miért,
nem válogatva, csak úgy mindenkiért.,...
de aztán éjjel látomhogy jön a halálom...Én álmodtam..aztán felébredtem, mint mindenki egyszer...és ha elfogadsz egy tanácsot,szerintem soha ne felejtsd elhogy amíg az ember él, a megbocsájtás bennünk fél,kuporog és remeg a sarokban, de megnyugtattam karomban,én kénytelen voltam, és kénytelen leszek,
mert azóta ő vezet, és nélküle hamar elveszek,nélküle nem látok tisztán, nélküle a gyűlölet piszkál,az erőszak húz,
pedig én vagyok a férfi, nem lehet saját elmém túsz,szívem kamrája mögött, őrült lettem, őrültek között,így lelt barátokra egy lökött,apró kis lurkó, bár néha spiccesen a bortól, mégsem alkoholista mezben,mégse sárga a fehérje mikor szempillám rebben,kúszik a gondolat alatta,és bár eszem szikrája szívem teherbírását meghaladta,mégis vergődik létem,nekem hogy éltem,ez az aranyérem,én magyarnak születtem a homokbuckák tövébe,én kóla helyett bodzát ittam édesanyám ölében,na persze nem töményen, békebeli szódával,ami szintúgy édes apám fröccsében,akár a Balaton habjai,nem kapzsi despoták markai,sorban az országház árnyékán,és bár jól tudom az igazság valahol vár még rám,
ő is elbújt a világ elől,de majd egyszer pár vitéz felnő,és amiről én álmodtam, hajdanán eljő......egyszer majd eljő....
ott kint a stégen
de minden éjjel látom
hogy jön a halálom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése