12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. július 22., péntek

engem nemdob fel semmien barátság..

különös de már ugyérzem egyetlen egy barátnak minösített személy sem tud igazán megnevettetni... valamiért már elmult az a csodálatos érzés.. amiket kaptam anno egyes emberektől az az igazi barátság mely a szívedig hatol az a tökéletes szerelem iránta... valahogy már senkiben sem látom... lehet már nemtud feldobni egyetlen egy barátság?! attól félek ez biztosan igyvan..
van néhány bizalmasom... de nekik sem mindent.
valamiért nemlátom senkiben azt a varázst.:/vannak régiek  kikben a világot láttam... és utólag megköszönöm hogy a földre hagytak esni. de nyugi felálltam mint mindig. igaz idővel.. ezek a barátságok csupán csak annyit értek el bennem h senkit sem látok barátnak. vagyis talán 1-2 embert.. és nemdob fel egyetlen egy dologsem.
igazság szerint nagyonagyonhiányoznak a régi idők.. van h elmegyek a régiekkel néha néha de semmise ugyanolyan.olyan dolgok vannak mikben régneörömmel benne voltam... mostmár nemlehet.és ezigyjobb.nins már az a hangulatos séta... sosem parázslik fel a szerelemhez hasonló érzés barátok irnát... talán sosem találom meg a tökéletest. de vágyok egy igazi uj bff.-re csupán evel az a baj h lehetne ki. de 1-2 évnél korábban nem itélhetek róla h ö az. de ugyis a vége off lene mint midnig,volt h elvakított a gyönyörüség.. és a végén mindig szar lett a vége. sajnso estem át miden téren kurva sok szar dolgon. ezért a bizalom megrekedt már... tulsok energia és érzelmi válság...
lehet nemnekem való de bízom benne egyszer meglesz kitujdda leht ittvan a szememm előtt...
vannki 3éve barát de vele nincs lelki...van ki buliban óriási.. lenne kivel életem lenne lelki party,midnen jó féle BIZALOM:de tul messze van... van ki érzelmileg támogat... és még van ezektől millió..csak már nemannyira fontos. a lényeg h szinte nicns olyan ember aki ittlenne számomra és midnen megvan benne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése