12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. július 22., péntek

Noel♥,mindennnapok

Egyiknap lejött hozzám,örültem nekinagyon*-*
elvoltunk meg minden....
jóvolt,szeretem♥


aztán egyiknap voltam Máriónál ien kis házibuli szerüségen.jóvolt^^másnap olyan kupivolt uhrsiten:D nemsokat láttammég olyat. ugyhogy segítettünk gyuchával takarítani: Dutána kivitt bicóval az állomásra manó eléxdd ot egy vonattal jöttünk haza ő ment tovább gyomára:D
akkor egyiknaplejött zsozsi dvd-ztünk és sikeresen letört a fogamXDDDDDDDD hát nagyonörülök mehetek megint fogorvoshoz-.-geicjóD: akartam menni kecsóra ma de valszeg meglesz ma csináltatva és hamindenigaz hnap mek kecsóra alig váromár*-*
jólesz végre már♥
am elég unalmas ahhoz képesta  nyári szünet mint amien tavaly volt:| gecinagy nyarat tervzetem:S d hát nemjött össze... eddig, de majd kiderülmileszmég....:D valamit augusztusban nagyonbekéne adni:Oh valami élmény maradjon...d e majd kiderül végüls tuléljük:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése