12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. augusztus 22., hétfő

Pánikbetegség...

Nos kiderül hogy ez a bajom.... mikor noel hazament aznap volt ez h este egészszarul éreztem magam... és egyszer csak rámjöt... megmértük a vérnyomásom elöször 35 volt kétperccel később 92 volt a pulzusom... ami hát elég érdekes. aztn ugy tünt elmulik.... és atán megint eljöttt... éreztem h kezd elhatalmasodni rajtam az érzés... és éreztem folyton h jönni fog rám valami angyonrosszul voltam igy anyuval elindultunk az ügyeletre... midnennem zsibbadt borzalmasan a kezem a combom a hasam a fejem és egyszer cska egy hatalmas lökést félelem szerű dolgot éreztema  tarkómban. és a szvem körül forrósodni midennt életemben nem éreztem olyat még az a borzastó érzést... amit csask az ismer aki iet átélt már.-.. azthittem meghalok... anyu nagyon megijdet és próbált kitartatni addig még odaértünk ott uis még zsibbadt midennem de az orvos kb nemtudott rá smmit sem mondani. adott egy nyugtatót és javasolta apszihiátirát...
másnap elmentünk ide a háziorvoshoz akinek elmontuk ezeket a tüneteket ás biztosra megmondta h ez a jel midneneestül pánikbetegségre utalt.
mondta h nemártana valóban a pszihiátria de anyu nemakarta, és mondta h van ien nyugtató gyógszeres amitöl elv jol leszek... ha epodig nemjavul akkor mennikell.. hát azóta voltak jó perceim. de nagyrészt elég sokszor van az h nemtudok enni,cigizni is alig cigizek... gyomorigedem van és elégrossz közérzet ill gyenge vagyok ... de az biztos h borzzasztó elmondhatatlan leirthatatlan érzés.... remélem ebből kigyógyuluk. mert elv kifogok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése