12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. április 26., kedd

Tavaszi szünet: )

egészjó volt a tavaszi szünetem^^ egész szünetbe kb a barátaimmal votltam:D pénteken felmentem pestre afc-re a margit szigetre végre láthattam rejátis*-*meg jópár embert: ) felértem rea kijött elém:D átmentünk nyugatiba összeszedtük noelékat meg minden, utána mentünk margitra. ottvoltunk meghalgattunk az afc-t:D a tv2 interjút készített velem reával meg szednivelxD elég vicces voltXDDD utána viszamentünk nyugatiba:D ott összeszedtük ádikát^^ utánakeringtünk még midnenfele:D elindultunk vsza margitra útközbe házibuliba hívtak:D ugyhgy végül odakerültünk:D:Dnoelék meg mentek ők nemjötteksajnos:/
utána oodaértünk ferenckörútra:D eégszjókicsitkész  vicces röhgöös este volt:D:D: nagyonjóvolt^^♥anemsokat aludtam ugyanxd de tuléltem:D utána regge 8kor már városba voltunkXD elkeringtünk meg minden:D utána felhívtam ádisékat:D  és jöttek ki nyugatiba :p utána még járkáltunk ide oda pesten:D és mentünk ádisékhoz:D ott is elvoltunk.:D sütögettünk megminden:D
aztán este megjött misi is:Dugyhogy jóvolt:D aztrán másnap go kecsó és haza:D vhétfőn itthon:D ma meg elmentem nőgyógyászhoz 2 haverommal:D elég készvoltXDD kész élmény voltxDD
de ez a pest-nagykörösi dolog nagyonjóvolt *-*♥♥♥meg az egész szünetxd most ezt jól összedobtam:D de kb ez a lényeg nincs kedvem minden hülyeséget lerészletezni:$ az biztos hogy voltak végzésekXD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése