12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. április 17., vasárnap

Orosháza,kecskemét♥7vége.

elég offos hetem volt de nagynehezen tuléltem:d pénteken ugyinudltam el itthonról h nemjövök már haza de sajnos mégis hazakellet szal off voltxddancsit hazakisértem utána felmentünk városba összefutottunk hajnival utána ancsi hazament mert eléggé kivolt:/♥
hajnival még elvoltunk kicsit utána hazamentem és elkészültem indultam orosházára akkor vissza csaba ott hajnival vltam meg kicsit gabival:D kemény 5percrexD mert késett:D utána felszálltam a vonatra és megérzkeztem ott várt beccy noel és máté*-*jóvolt végre látni öket:) utána beccyék egy dbig velünk voltak utána elmentek noelék meg elkisértek tomihoz egy db-on ott megérkeztem:) ottvolt adri momo és sanyi:) ott nekiálltunk varrogatni meg inni kicsit:D utána hajnalban egészvégig azthallgattam h momovagyokXD és ezen aludtam elXDD vicces volt:D aztán valamikor mindneki kidőlt=D reggel felkeltünk jött sanyi h megcsináljuk a csók nyomokat de végülis csak egy lett belőle mert nemnagyonbírtam:SXDjah és tomi szomszédjai kemények nagyonXDD kb mónika show idegbeteg fillingXD repült kb a fél garázs tartalma meg szódásüveg veszekedésXD keményvolt:D
utána felppattantunk a biciklirexD én a vázra:'D kicsit vicces látvány lehteett  de végülis kiértünk: DDDD ott felszálttam és repültem kecsóra*-*
ott noelék vártak: DD elmentünk misihez lepakolni meg biciklit festenixddott elvoltunk utána kimentünk városba:D ott voltunk pár emberkévelXD csövessel szórakoztak meg deszkázni tanította egy gyerek butit: ott egy magzat megkell ölni utána pofánrugni a cigányt és beleugrani egy szarkupacbaXD hát baszttjó tanítási müdszerek voltak:D utána jöttek viikiék is: ) és utána elmentünkmisihez:) később kiskérte misi renit az áéllomásra: Dmimeg ott maradtunk, aztán aldutunk felkeltünk:D misit kicsit kivégeztük: $XDD hát ténleg nagyonjóvolt ez a2nap*-*♥

és a tetoválásróép: DDköszönöm saniy,momo♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése