12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

12345Ígéret, mit nekem adtál, s mosoly mit egy életre megöltél bennem!,,,

2011. április 10., vasárnap

multhét hétéve- most hétvége:)♥:)

hát multhéten felutaztam pestre összefutottam pár ismerössel aki ép ráért meg ienek:) felértem pestre kijött értem norbi és levi utána elmentünk nyugatiba mert hogy onnét ment a vonatom, utána találkoztunk mégg ott ancsival meg pár ismerössel:) felültünk tetőre elbeszélgettünk meg minden:) jóvolt^^♥
utána ancsiéktól elköszöntünk,és norbiék felültettek a vonatra:D a vonatn voltak vicces dolgokXD pl a nő mp3valXD meg tüzijátékos ijedezés de mégs a legnagyobb azvolt amikor két részeg betámadtxDD és ismerkedni akartak meg szerelmes lett belém meg ienekXD persze csak részegek vltak azért de nagyonviccesekvoltakXDD
de attól függetlenül szimpatikusak voltak és nemvoltak köcsögök vagy hasonlók:D
vlt ott egy szegedi gyerek is akivel beszélgettem:) hát jóvolt az ut kecsóig az biztosXDD
utána lezsáltam:D mivel noelnak még koncertje volt igy misi jött értem ki:D elmentünk eggyüt noel koncerhelyére már addigra vége volt ugyan a koncertnek de még leültünk egy kicsit_D utána mentünk misihezXD
hát azis adta eléggé.D hajnali fél3ig kb hajatvágtunkXD misinek nagyon érdekes frizurákat szuperált noelxD naagyonjókat röhögtünk:D
de végülis nem állneki rosszul a borotvált pujárós fejxdd de azért naa:D jóvolt:D
aztán elvoltunk:D reggl felkeltünk elvoltunk és mentem haza:DD kb röviden ennyi a lényeg:D
aztán a most hétvége is nagyonjóvotl:D hálistnenek 10ig volt sulim, csak igy elég jóvolt:D elmentem,nagyanyámhoz utána átugrottam csabára ott találkoztam dawe-l meg ancsival:D pixievel mag manó is ottvlt...jah meg persze csabi és hajni is^^

utána bejött krisz és énfelszáltam a vonatomra:D szegeden áttkellet szálni szóval kicsit partam mert nem szeretem az ieneketXD de hálistnenek tuléltem:D és indultunk^^ egész hamar ottvoltunk nagykörösön ott ádisvárt:D megjött noel miisi és reniis^^ elmetünk ádisékhoz ott elvoltunk: ) tökjóvolt:D
hát történtek vicces dolgok mint pl az orr cseppes témaXDDDDDDD AZ biztos h még hetekig nevetni fogok mert kb ha eszembe jut akárhol elvigyorgom magamXD
utána délután viszamentünk kecsóra:D misi én noel találkoztunk rendivel utána beültünk malomba 3an:D misi ment egy családi banzájra mi,meg beültünk mekibe noelall:D utána találkoztunk kató nikivel:) voltunk vele kb 1 órát:D és elindultunk králl vikihez^^ ott megérkeztünk beszélgetttünk filmeztünk tv-ztünk meg mindnen ^^jah meg kurva sokat röhöhtünk FRECSEGTETŐXDD jóvolt azis: ) aztán reggel vikiék mentek kutya vásárra igy mimár reggel9kor kintvoltunk noelall:D elsétálgattunk elbeszélgettünk meg mindenn:) aztán pedig 1kor mentem haza:(
dejóvolt nagyon(L) az biztos hogy felejthetetlen minden egyes ien kiruccanás:)))♥
am bocsánat hogy mostanság lusta vagyok irni csak annyira leamortizálnak a hétköznapok h kurva lustavagyok és kurvafáradt de próbálkozok gyakrabban irni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése